29. Bölüm

3.5K 194 28
                                    

#Yazım yanlışı olabilir kontrol edemedim.#

#YILDIZLAR KARANLIK OLMADAN PARLAYAMAZLAR..#

Şarkıyı başında açabilirsiniz.

***

Odaya giren Mertin sesiyle az kalsın kafamı masaya çarpıcaktım.

Hemen yerden kalemi alıp olduğum yerde masanın dibine kadar sindim. Allah'tan masa cam değildi ve önüde aşağıya kadar kapalıydı.
Mertin gelmesiyle Onurda bir panik olmuştu.

"Onur Abi, kapıda sekreterin yok diye direk buraya geldim ama sorun olmaz inşallah?" dedi Mert.

" Sorun yok, gel otur şöyle." dedi Onur ve sessizlik oluştu. Büyük ihtimalle Asu abla ona verdiğim dosyalarla uğraşıyordu.

Masanın altında birden karşıma ayak çıkınca irkildim. Meğersem Onur sandalyesine oturmaya gelmiş. Birden sandalyeye oturup ayaklarını öne atınca bacağıma vurdu. Ses çıkmaması için ağzımı zor kapattım ve aşağıdan Onurun ayağına vurdum. Daha sonrada aralarında geçen konuşmaları dinlemeye başladım.

" Abi ben sana şeyi sorucaktım. Şu dün akşamki kız senin sevgilin miydi?"

"Ne sevgilisi, kardeşim o benim Mert" dedi sert sesiyle ama ne dediğini kendi de anlamadı, kardeşim dedi ya bende alttan öyle bi çimzirmişim ki bacağını bir an "Ahh!" dedi sonra kendi de ne dediğinin farkına vardı heralde olayı topladı.

" Yani kardeşim derken yakın bir dostum var bu ay için yurtdışına çıktı kardeşinide bana emanet etmişti bırakabileceğim biri olmayınca onuda yanımda getirmiştim yani onun kardeşi benimde kardeşimdir." diyince, Mertte "Anladım abi, acaba kendisini görme şansım varmı hayatımı kurtardığı için kendisine teşekkür etmek isterim ve dün kötü olmuştu durumunuda merak ettim" dedi.

Onurun sesi birden yükselince irkildim ve Onurun bacağına çarptım.
" Sakın Mert! Bir daha bana bunları sorduğunu duymayayım, sonuçları iyi olmaz ve kızda son derece iyi kafanıda yorma buna" dedi. Konuşmadaki soğukluk bariz şekilde hissediliyordu. Ahh, kıskanç abim benim.

" Tamam abi. Ben kalkayım artık" dedi.

Onurda "Tamam ama öğlen 3 gibi tekrar gel bir buluşma yapılacak değiş-tokuş için ve ortak iş olduğu için sende benimle geleceksin, onun detaylarını konuşuruz" dedi ve 10-15 saniye sonrada kapının kapatma sesi geldi. Derin bir soluk koyverdim. Yakalanmadığım için rahatladım.

Onurda sandalyesini geri çekerek elini uzattı elini tutarak beni çıkarmasına izin verdim. Kendimi masanın önündeki koltuklara attım.

Sırıtarak Onura döndüm ve "Demek akşam teslimat ve bende geliyorum" dedim.

Onur " Saçmalama Ömür tabikide gelmiyorsun" diyince "Ne demek gelmiyorsun ya, gelmeyip ne yapacağım. Boş boş evde mi oturayım" dedim ama konuşurken sesimde yükseliyordu. En sonunda Onurda bağırarak "GEREKİRSE BOŞ BOŞ EVDE OTUR" diyince, tekrar ağzımı açıp bir kelime bile etmedim. Sadece yavaş yavaş başımı salladım ve arkamı dönerek odanın köşesinde duran Onurun dinlenmek için kullandığı koltuklara doğru ilerledim. Biraz uzansam iyi olurdu. Arkamdan Onurun "Ömür, Meleğim..." dediğini duydum ama dönüp bakmadım. Koltuğa uzanıncada ona sırtımı döndüm. Sözde uyumayacaktım ama bedenimin yorgunluğuna daha fazla dayanamadım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

***

Uyandığımda oda da kimse yoktu sadece üstümde Onurun ceketi vardı saate baktığımdaysa 12' ye geliyordu. Kalkıp önce lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım tam lavabodan çıkmıştımki önümden Onurla Mert geçince hemen duvarın arkasına saklandın. Neyseki beni görmemişlerdi. Onlar toplantı odasına girince bende peşlerinden gittim ve kapıyı biraz aralayarak konuşnalarını dinlemeye başladım.

(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin