52. Bölüm -Hastane masraflarını bana yolla!!

4.6K 191 167
                                    

5500 kelime🎉🎊🎉
***
Ne diyeceğimi bilemezken "Ben..." dedim ama ne yapacağımı şaşırmıştım çünkü ikisinden de böyle bir çıkış beklemiyordum.

Ama ikiside benim zekamı hafife alıyorlardı.

"Ben kimseyi seçmiyorum beyler. Eğer siz benim hayatımda yer almak istiyorsanız siz seçim yapmak zorundasınız. Ya anlaşırsınız ya da herkes tek takılır, Başka seçeneğiniz yok ve emin olun seçiminiz negatif ise her kim olursanız olun yüzünüze dahi bakmam..." dedim ve bakışlarımı ikisi üzerinde gezdirdim "...Şimdi izninizle" dedim ve son kez bakışlarımı herkesin üstünde gezdirdim. Şaşkınca bakan Efe ve Doruk'a göz kırpıp sınıfa yürümeye başladım.

Görün bakalım siz benimle uğraşmak neymiş.

Merdivenleri çıkarken Mustafa abiye arabamı getirmesi için mesaj atmıştım.

Çantamı toplarken yanıma Yaman gelmişti.

"Hayırdır kanka nereye gidiyorsun?" diye bir soru yöneltince;

"Canım sıkıldı sahilde turlayacağım biraz..... sende gelmek ister misin??" diye sordum.

"Ayıp ediyosun kanka.... sen bana okulu ekelim diyeceksin bende kabul etmeyeceğim kankalığa aykırı yahu bu." dedi ve sıranın üzerinde olan defterle uçlu kalemini rastgele çantasına atıp yanıma geldi.

Dışarı çıktığımızda bizimkiler piknik masasına oturmuş bir şeyler tartışıyorlardı.

Efe ve Ömer bir tarafa, Mert ve Doruk diğer tarafa oturmuştu.

Yürürken Yaman "Kannkaalarrrr" diye bağırınca masadaki tüm bakışlar bize dönmüştü.

Yaman deli gibi kolunu sallarken, bende elimi kaldırıp bir iki kere sallayıp geri indirdim.

Bahçenin çıkışına geldiğimizde telefonlarımız çalmaya başladı.

Beni Efe, Yamanı ise Mert arıyordu. Tabi ikiside biliyor beni arasalar açmayacağımı....

Kendi telefonumdaki aramayı kapatıp telefonu cebime attım. Yaman tam aramayı cevaplayacakken elinden telefonu alıp Mertin aramasınıda kapatıp telefonu geri uzattım.

"Napıyon kanka??"

"Uzun hikaye yaa... akşama Doruk sana anlatır" dedim ve "....ama bugün içinde Mert ya da Ömer seni arasa açma, hatta Doruk falan ararsa aç ama nerde olduğumuzu falan söyleme tamam mı??" dedim kesin bir ifadeyle.

"Kanka yine karışmış ortalık. Doruk'un anlatması için akşamı nasıl bekleyeyim ben yaa" deyince "Çok merak ediyosan kankacım(!) git şimdi Doruk anlatsın sana" dedim bende ama sinirlenmeye başlıyordum.

"Tamam kankam yaa kızma hemen ben senin için akşama kadar beklerim" dedi ve kolunu omzuma atıp yürümeye başladık.

Okulun bahçe kapısından çıkınca Mustafa abi, sağ tarafta sokağın başında bekliyordu.

Yaman'ı sağ tarafa çekince "Kanka sahildeki mekanlar bu tarafta" dedi.

"Tamam kankam o tarafa gideriz ama önce bir arabayı alalım değil mi?" dedim.

"İşte en sevdiğim arabalardan" dedi ve beni bırakıp koşarak ön koltuğa bindi.

Bu halini gülerek izlerken bende Mustafa abiye ilerleyip anahtarları aldım.

Arkadaki siyah araçta bekleyen korumalarada başımla selam veriğimde arabaya bindim.

Çantamı arkaya atıp motoru çalıştırıncaya kadar Yaman radyoyla oynamaya başlamıştı.

(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin