55.Bölüm-Harbi harbi basıyoz düğünü!

3.2K 181 75
                                    

100 bin olmamıza az kaldı. Tamam belki daha fazla ama çaktırmayın😉😊 Başkalarınada kitabı tavsiye edin😚🙋

İyi okumalar😎😚

***

Telefonuma mesaj gelmişti ve Zeynep bugün 18'ine girdiği için yarın sabahtan evrakları toplayıp akşama düğünü yapacaklardı.

Şimdi herkes gibi sizde diyorsunuz kışın düğün mü olur diye...

Ağaysanız, paranız varsa ve uçkurunuza düşkünseniz... -40 derecede bile düğün yaparsınız.

Herkes hazırlanmak için evlerine dağılmıştı.

Ben ve Ömer silah odasında yanımıza alacağımız silahları seçiyorduk. Sonuçta ağa konağına boş gidilmez.

Kapıda dikilen Mustafa abiye "Zeynepin telefon konuşmalarını ordanda şu Ali denen adamı bulun bakalım kimmiş. Daha sonra numarasını Ömere ulaştırın" dedim.

"Ömer sende numarayı alınca konuş oda işlerini ayarlasın ve hazırlanıp bizimle gelsin" dedim.

"Orası bende" dedi ve önündeki silahlara geri döndü.

Eşyalarımızı toplayıp yola çıkacaktık şimdi çıksak yarın akşama anca ordaydık, daha rahat hareket edebilmemiz için kendi arabalarımızla gidiyorduk.

Kamuflaj giymiştim, üzerime siyah kazak ve mont alcaktım.

Neler alacağımı hesaplamak için malzemelerimi üzerime yerleştirmeye başladım.

(Hani bu bacakta ya da üzerimize taktığınız silah koymak için aparatlar olur ya onlardan düşünün, arka sokaklar falan izlediyseniz ordan bilirsiniz. Sonuçta kaç bölüm oldu, iilaki denk gelmişsinizdir😁🙈)

Sol bacağımda 3 tane bıçak sağ bacağımda bir tane tabanca ve elimde de ustalığımı konuşturabileceğim bir tüfek.

"Ben hazırım" dediğimde Ömer de elindeki silahı gösterip "Şunu doldurayım bende hazırım" dedi.

***

Bizim arabalar Range Rover olduğu için Ömerle benim arabamı almıştık ve bizimle birlikte Mustafa abi vardı, son olarakta Ankaradan babamın emriyle bize katılacak korumalar.

Şimdi gör bakalım amca bozuntusu bu devirde kolay mı öyle mal gibi kadını alıp satmak.

Mertlerin evinin önüne geldiğimizde uzun bir korna çaldım.

Kapıdan çıktıktan sonra Mertte elindeki silahı beline yerleştirdi ve benim arabama bindi, Yaman ise Ömer yalnız kalmasın diye onun arabasına binmişti.

Mert yanağımı öpüp "Hazır mısın güzelim?" diye sordu.

Bende Mertin Yanağını öpüp "En az senin kadar hazırım" dedim ve gaza bastım.

17 saatlik yolumuz vardı...

***
Ben yorulduğum için bir benzinlikte durmuştuk.

Hem lavaboya gidecektim hemde market kısmından bir şeyler alacaktım.

İçeriye girdiğim de kasadaki çocuk beni inceleyip "Buyrun ho...ho..hoş geldiniz" dedi.

Kekeme falan diye düşünüp lavaboya girdim ama lavaboya girince çocuğun kekeme olmadığı anladım çünkü hiç alakam olmadığı halde karşımda bu kadar silahı olan insan görsem korkardım.

İşimi halledip dışarı çıktığımda çalışan çocuk tedirgin bakışlarıyla beni takip ediyordu.

Raflardan alacaklarımı kucağıma dolduraraktan kasaya ilerledim.

(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin