~Szereplők~

319 6 2
                                    

Sziasztok!
Noah vagyok, Noah Davies. 19 éves vagyok, most végzős a Firgrove-i Gimnáziumban. Sok lány "rajongóm" van, ahogy a haverjaimnak is. Nem is értem, hisz teljesen átlagos külsőm van. Zöld szem, barna haj. Eléggé magas is vagyok, amit apámnak köszönhetek. Egy szempillantás alatt enyém lehetne bárki, de én nem ilyen vagyok.
Van egy titkom amit csak páran tudnak. Vérfarkas vagyok. Én vagyok a falka vezére, vagy ha úgy tetszik, akkor az alfa. Menta illatom van. Farkas formámban fekete bundám, és piros szemeim vannak. Egy átlag ember mellé állva kb a hasáig érek. Mivel ugye én vagyok az alfa, így én vagyok a legerősebb, a leggyorsabb és a legmagasabb a falkában. Illetve nekem a legjobbak az érzékszerveim. Firgrove melletti "faluban", Üstök Faluban élünk, amit mi építettünk magunknak.
Van egy húgom, akit mindennél jobban szeretek és védek. Hál Istennek a legjobb haverom, és egyben jobb kezem (ha úgy tetszik akkor bétám) is őt védi mindig, ha én nem vagyok ott épp, bár ilyen néha szokott csak előfordulni.
Húgommal egy osztályba járok, mivel ő most 18. Igazából csak azért járok suliba, hogy fenntartsam a látszatot, és ne bukjunk le. Na meg azért hogy a haverjaim, akik a falka tagjai, nehogy valami olyat tegyenek, ami miatt veszélybe kerülnénk.

 Na meg azért hogy a haverjaim, akik a falka tagjai, nehogy valami olyat tegyenek, ami miatt veszélybe kerülnénk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sziasztok!
Rose vagyok, Rose Davies. 18 és végzős a Firgrove-i Gimiben. Átlagos kinézetem van. Szőke haj, kék szemek. Noah húga vagyok. Akárcsak a bátyám, én is vérfarkas vagyok. Farkasként fehér bundám, de ugyanúgy barna szemeim vannak. Imádok emberek között lenni. Általában az illatom a rózsaéra emlékeztet, ezért lett a nevem is Rose.
Én egy omega vagyok, ami miatt sok alfa magának akar, amit természetesen Noah nem néz jó szemmel, így a falka tagjainak tabu vagyok. Kivéve Alex-et. Őt engedi hozzám csakis közel magán kívül.
Remélem Alex lesz az én társam, ugyanis nagyon jól néz ki és rendes is. És az az illat! Ah.. Egyszerűen imádom az illatát. Na mindegy ennyit rólam. Jöjjön a kövii<3

Sziasztok!Alex vagyok, Alex Parker

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sziasztok!
Alex vagyok, Alex Parker. 19 éves, és végzős a Firgrove-i gimiben. Átlagos külsőm, barna haj, barna szemem van.
Noah legjobb haverja és jobb keze (bétája) vagyok.
A lányok csak úgy tapadnak rám, mint a baráti körömre, de én csak egy lányt szeretnék magam mellé. Aki nem más mint Rose. Igen, Noah húga..
Farkasként barna bundám és kék szemeim vannak. Noah-hoz képest, mint mindenki, én is kisebb vagyok, de még így is átlagon felüli a magasságom.
Citrusos illatom van, ami sok mindenkinek tetszik.
Nekem egyetlen egy illat tetszik. A rózsáé. De az nagyon..

Sziasztook!A nevem Violet, Violet Peterson, de a barátaim Vio-nak hívnak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sziasztook!
A nevem Violet, Violet Peterson, de a barátaim Vio-nak hívnak. 18 éves vagyok. Végzős. Most költözünk egy Firgrove nevű faluba, így utolsó évre. Remélem itt nem lesznek olyanok, mint az előző sulimban.
Eléggé átlagosnak mondanám magam, hiszen fekete hajam, és sötétbarna szemeim vannak. Apám miatt nem mondanám magam szépnek, hiszen ezt eléggé belém nevelte, hogy szépen fogalmazzak.
Új környezetben nagyon nehezen nyílok meg, de nagyon jó emberismerő vagyok. Nem szeretek középpontban lenni, bár azt ki szeret? Őszintén? Nyilván senki.
Általában az eper illatom mindent belep, pedig nem is használok parfümöt, se semmit. Alapjáraton ilyen vagyok. Biztosan anyától örököltem.
Édesanyám öt éves koromban hunyt el, amiért mai napig iszom a levét apa által. Hogy miért, azt nem tudom..
Na de elég belőlem.. Így is sokat mondtam. Kezdjük elölről. Új környezet, új emberek, új helyek amiket felfedezhetek.

 Új környezet, új emberek, új helyek amiket felfedezhetek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Firgrove-i farkasokWhere stories live. Discover now