43. rész

90 2 0
                                    

*Vio szsz.*

Pár perc múlva vissza is megyünk a többiekhez, ahol Dan, még mindig mesél valamit a többieknek. Én mellé, míg Noah mellém ül le, mint ezelőtt, de most enged egy kicsit a féltékeny oldalának, így a derekamnál fogva húz közelebb magához, hogy tudassa Dan-nel, hogy az övé vagyok. Ahogy ránézek Dan-re, azt veszem észre, hogy most az ő szemében villan meg az ellenséges szándék Noah felé. Noah csak elvigyorodik, de véletlenül se venné el a derekamról a kezét.

Lassan én is enni kezdek. Az első pár falat nagyon nehezen megy le, de utána már egyre könnyebben eszem az ételt, amit érzem, hogy Noah mosolyogva figyel. Annyira örülök, hogy továbbra se enged el.. Dan-t azóta észrevette a főnöke, így kapott egy kisebb fejmosást. Örülök, hogy nincs itt, mert még így is nehéz ennem.. Hiába tudom, hogy Noah-n kívül más nem tud ezekről a dolgokról, mégis azt érzem, mintha egy kész tömeg előtt kéne ennem..

Egy idő után elhúzódik tőlem egy kissé Noah, mire most én húzódok oda mellé, és a vállára hajtom a fejem. Ő csak átölel, és fogadni mernék, hogy ismét mosolyog.

Akaratlanul is a lány jut eszembe, akit be fognak mutatni neki..

Úgyis szebb lesz nálam..
Úgyis nagyobb hatással lesz rá mint én voltam valaha is.. Mondhat bármit..
És ha tényleg az apjának van igaza? Ha elromlott a rendszere..?

Ilyen, és ehhez hasonló gondolatok cikáznak a fejemben, amit Noah, egy alig észrevehető, mélyről jövő morgással díjaz. Upsz.. Elfelejtettem, hogy hallja a gondolataim..  Még szerencse, hogy Rose és Alex el vannak foglalva egymással, így nem hallották Noah reakcióját.

-Hányszor mondjam még, hogy nekem te kellesz? Hogy nekem te vagy a legszebb? -mormolja alig hallhatóan a fülembe. Egyből felismertem, hogy ez most Nyx..
-Jó na.. De ha minden nap ebbe nőttem fel.. Akaratlanul is ellepik az ilyen gondolatok a fejem.. -suttogom neki.
-Tudom Kisvirág, de hidj nekem.. Hidj nekünk és ne az apádnak.. Az apád már rég halott lenne, ha nem lettél volna ott.. Te is jól tudod.. -morogja a fülembe és érzem rajta, hogy kezd ideges lenni, mire most én teszem rá az ő combjára a kezem, amitől egyből lefagy.
-Tudom, és hiszek neked.. De.. Akkor se tudok ezen változtatni..

Már rég elvesztettem Noah-t amikor ráraktam a kezem a combjára.. Látom rajta..

Firgrove-i farkasokWhere stories live. Discover now