*Noah szemszög*
Épp sétálnék kifelé a teremből, amikor hallok egy koppanást. Reflex szerűen utána kapok, így nem esik el. Az illata, ami nagyon finom eper, megcsapja az orromat, és Nyx, a belső farkasom, egy szót kántál folyamatosan. "Társ!"
Ekkor végre értelmet nyer ez a szó, kifejezés. Gyönyörű fekete haj keretezi az arcát, ami most pirosas árnyalatot ölt. És az a gyönyörű barna tekintet, amelyben zavarodottság csillan..
Ahol összeér a testünk, furcsa bizsergést érzek. Enyhén megrázom a fejem, és vissza találok a jelenbe.-Nem esett bajod, kislány? -visszaállítom a lábára, és rá figyelek.
-N-Nem, köszönöm. -a cuccaiért hajolna le, de én már nyújtom neki. -És ezt is köszönöm. -elmosolyodik halványan, és rám pillant.Istenem milyen édes hangja van. Meg milyen kis picur. Kb olyan 160-nak tippelném.
-Igazán nincs mit, de menjünk órára. -féloldalasan elmosolyodok, és előre engedem.
-Köszönöm még egyszer. -majd egyenesen a húgom felé közelít, hogy leüljön.Hallgatom a beszélgetésüket, a körülöttem lévő lányokra nem tudok figyelni. Bár őszintén sose figyelek rájuk. Alex mellettem terem és érdeklődve figyel rám.
-Miaz? Mit figyelsz ennyire? -próbál fülelni ő is.
-Semmit, mondd csak. -ránézek, de ő csak vigyorog mint a vadalma.
-Csak nem az új lány? -rápillant, majd a húgomra.
-Mivan vele? Új és a húgom mellé ült, nyílván figyelek rá. -megforgatom a szemem, mire Nyx jelzi, hogy ez nem igaz így megcsillan a szemem, ami Alex-nek is feltűnik és nevet kicsit.
-Szerintem ez így ebben a formában nem igaz.Csak morgok egy kicsit, ami hál istennek nem tűnt fel senkinek, csak a húgomnak aki rám kapja a fejét, de csak mosolyog. Visszamosolygok rá, és a mellette ülő lányra siklik a tekintetem, akiről kiderült hogy Violet-nek hívnak. Ő is pont idenéz, így egy ideig szemeztünk. De, mint mindent, ezt is a tanár megzavarja, így előre fordul, hiszen mi mindig hátul ülünk a fiúkkal.
A tanár kihívja Violet-et, hogy mutatkozzon be.-Sziasztok! Violet vagyok. Most költöztünk ide az édesapámmal. -az "édesapámmal" szót nagyon furán mondta, ennek még utána kell járnom. -Úgyhogy ide fogok járni. Ohm. 18 vagyok. És szeretek a természetben lenni. -rápillant a tanárra, hogy ennyi elég-e, mire ő csak bólint, és vissza is siet a helyére.
Hallom hogy fiúk is és lányok is egyaránt összesúgnak róla, ki ezért, ki azért. Erre Nyx még majdnem felszínre tör, de hál istennek sikerül visszafognom. Még csak az kéne, hogy miattam bukjunk le..
YOU ARE READING
Firgrove-i farkasok
WerewolfNoah élete nem könnyű. Azon kívül, hogy húgára kell vigyáznia, apja sürgetésére a lélektársát is keresnie kell. Mindezek mellett vérfarkas, amit nem lenne jó az emberek tudtára adni. Nem lesz egyszerű feladat egy "19" éves srácnak.. Violet élete se...