*Vio szsz.*
Arra ébredek, hogy Noah nincs mellettem, és hogy folyamatos morgások hallatszanak. Kissé pánikolva ülök fel és nyitom ki a szemem. De amit látok az annyira édees..
Noah és még két farkas, valószínűleg barátai, játszanak tőlem kicsit messzebb.
Vagy várjunk csak.. Nem ezek Rose és Alex! Igen. Mert egyszer mesélte, mármint Rose, hogy egyszer muszáj lesz őt látnom farkasként, mert gyönyörű fehér bundája van. Most hogy így elnézem, tényleg gyönyörűek.Amikor észreveszik, hogy fent vagyok Noah és Rose egy emberként/farkasként futnak oda hozzám és bújnak az ölembe. Én csak mosolyogva megsimizem mindkettőjük fejét, mire csóválni kezdenek. A harmadik farkasra nézek. Alex-re. Intek neki, hogy jöjjön ő is, mire óvatosan közelebb jön. Nem értem mi a baja, így közelebb megyek, és őt is megsimizem.
Ezzel, hogy közelebb mentem, a többiektől elhúzódtam, amit egy apróbb morgás követ, mire Alex kicsit hátrébb húzódik, mintha megijedt volna.
Hátranézek, és látom, hogy, a már visszaváltozott, Noah szemében ugyanaz a "gyilkos" csillogás van, mint régebben a pincér fiúnál. Csak felnevetek, és, csakúgy mint akkor, két kezem közé fogom Noah arcát.
-A tiéd vagyok, emlékszel? Nem változtat ezen semmi. És nem csak a fura kötődés miatt mondom, hisz én azt nem érzem, te is jól tudod. -mondom folyamatosan a szemébe nézve.
-Enyém.. -motyogja a nyakamba, mert időközben az ölébe ültetett, átölelte a derekam, és a nyakamba fúrta a fejét.-Igen a tiéd. -felnevetek. -Na most szeretném, ha visszaadnád Noah-nak az irányítást. -kérve, mégis határozottan mondom, ugyanis tudom, hogy most Nyx van "hatalmon". Magába morogva valamin egy pár másodperccel később Noah néz vissza rám.
Hogy ezt honnan tudom? Egyszerű. A szeméből. Most biztos azt gondoljátok, hogy azért mert a szem a lélek tükre meg ilyesmi. De nem. Ugyanis Noah-nak alapvetően zöld szeme van. Viszont ha farkas, akkor piros. Ezáltal, ha emberi alakjában Nyx van hatalmon úgymond, akkor a zöld keveredik a pirossal.
Mosolyogva néz rám, majd lassan a számra hajolva, lágyan megcsókol.
YOU ARE READING
Firgrove-i farkasok
WerewolfNoah élete nem könnyű. Azon kívül, hogy húgára kell vigyáznia, apja sürgetésére a lélektársát is keresnie kell. Mindezek mellett vérfarkas, amit nem lenne jó az emberek tudtára adni. Nem lesz egyszerű feladat egy "19" éves srácnak.. Violet élete se...