*Violet/Vio szemszög*
A madarak csicsergésére kelek fel. Szeptember elseje..
Először fel se fogom mi történik.
Majd amikor felfogom, hogy elköltöztünk, és új suli meg minden, egyből sietősen készülni kezdek.
Egy fél órán belül, már az utolsó simításokat végzem magamon, tehát kifésülöm a hajam és bepakolok pár cuccot, bár még mivel nincsenek könyveim, így elég lenne egy kisebb táska is, de inkább viszek hátizsákot a könyveknek.Rá pillantok az órára, és látom hogy mindjárt elkések, így szinte rohanok a suli felé. Szerencsére (így futva) két perc alatt ott is vagyok. Érzem mindenki égető pillantását magamon, én mégis csak sietősen a terem felé veszem az irányt.
Az egyik ajtót kinyitva, majdnem elesek, mert valaki meg pont hogy kifelé jön, de ez nem történik meg.Két erős kar fonódik a derekam köré, ezzel megmentve az eséstől. Kissé félve nyitom ki a szemem, de amit meglátok.. Egy konkrét félisten! Zöld szemében aggódás csillan. Karjain az izmok megfeszülnek, ahogy engem tart. Sokat edzhet, hiszen eléggé ki van gyúrva.
-Nem esett bajod, hercegnő? -mély, kissé rekedtes hangja rántott vissza a valóságba.
-N-Nem, köszönöm. -hajolnék le a dolgaimért, de csak azt látom, hogy már nyújtja felém azokat. -És ezt is köszönöm. -halványan elmosolyodok és rápillantok.Még most veszem észre milyen magas. Jó az én 160 cm-mel.. Mindenki magasabb nálam, de ő. Mint valami felhőkarcoló, így majdhogynem kitöröm a nyakam, hogy rá tudjak nézni.
-Igazán nincs mit, de most menjünk órára szerintem. -féloldalasan elmosolyodik, majd elenged maga előtt, és ő is belép a terembe mögöttem.
-Rendben, és tényleg köszönöm. -elindulok egy üres hely felé, egy szőke lány mellé.-Szia! Foglalt ez a hely? -barátságosan rámosolygok.
-Szia! Nem gyere csak. -izgatottan felém fordul. -Rose vagyok. Hogy hívnak? Annyira jó, hogy végre nem csak olyan lányok vannak. -biccent hátra a lányokra, akik valamit nagyon körbeállnak.
-Először is, Violet vagyok, Violet Peterson de hívj csak Vio-nak. Másodszor pedig, miért mi olyan érdekes?
-Ah, csak a bátyám meg a haverjai. -megforgatja a szemét.
YOU ARE READING
Firgrove-i farkasok
WerewolfNoah élete nem könnyű. Azon kívül, hogy húgára kell vigyáznia, apja sürgetésére a lélektársát is keresnie kell. Mindezek mellett vérfarkas, amit nem lenne jó az emberek tudtára adni. Nem lesz egyszerű feladat egy "19" éves srácnak.. Violet élete se...