25. rész

121 4 0
                                    

*Vio szsz.*

-Hercegnőm.. -a becenév hallatára, lassan elhagyja az első könnycsepp a szemem.

Közelebb lép hozzám. Lágyan hátratűr egy tincset a fülem mögé. Nekem csak ennyi kellett, hogy felfogjam, hogy tényleg itt van. Az ölébe ugrok. A virágot is elejti, ahogy hallom, és gyorsan a derekam köré kulcsolja a kezét, míg én lábaimmal teszem ugyanezt az ő dereka körül.

-Itt vagyok hercegnőm.. Itt vagyok.. -a nyakába fúrom a fejem és zokogni kezdek.

Nem érdekel, hogy eltörtem azokat a hülye poharakat és tányérokat. Az sem érdekel, hogy az emberek kiabálnak rám, amiért ételük, vagy épp italuk, a földön végezte.

Ugyanis én is voltam számtalanszor összetörve.. Én is voltam számtalanszor a padlón.. És nem ettem hetekig.. Egy napot kibírnak ők is..

Már így állunk egy ideje, amikor meghallom, hogy ő is szipog. Istenem.. Ő is sír.. Egymás karjaiban sírva álldogálunk ott. Körülöttünk már - már üvöltöző emberekkel. De ez minket nem érdekel.

Fél órája így állhatunk, amikor is meghallom a főnököm ideges hangját, mire szállnék le Noah öléből, de ő csak szorosabban tekeri körém izmos karjait, és most ő hajtja bele az én nyakamba a fejét, mélyeket lélegezve belőlem. Vagyis az illatomból.

-Noah.. -suttogok, de még ígyis meg - megremeg a rekedtes hangom.
-Hm? -dünnyög a nyakamba.
-Le kéne tenned.. A főnököm már így is ideges..
-Hidd el hercegnőm.. Egyszer ránézek, és onnantól te lennél az ő főnöke.. -hasonlít inkább morgásra a hangja, mire halkan felnevetek, és bele borzolok a hajába.
-Nem baj, de nekem kell ez a munka.. Na.. Légyszi.. -ismét elkezdek lemászni az öléből, mire kissé morogva, de most enged. -Jó fiú -halványan mosolyogva nyomok egy puszit a szájára, összeborzolom a haját, ami már amúgy is kócosan állt a fején, és kislisszolok a karjai közül.

A főnöknél kaptam rendesen, de elnéz felőle, mivel elmondása alapján nem látott még ilyennek ez előtt. Nem győztem neki hálálkodni. Amikor ezt megelégelte, mondta, hogy menjek haza, a többiek majd fel takarítanak. Maradni akartam, de mondta hogy ki van zárva. Menjek nyugodtan azzal a fiúval.
Gyorsan visszavettem a ruhámat, igen Noah pulcsiját, és futottam is ki hozzá, akinek ismét az ölébe ugrottam.

Firgrove-i farkasokTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang