40. rész

114 3 0
                                    

*Noah szsz.*

Suli után, ismét úgy négyen beülünk a kávézóba, ahová Vio eddig minden nap csak dolgozni ment, bár nem tudom, hogy minek, de állítása szerint fontos neki.

Elfoglaltunk egy asztalt, ahol van olyan szerencsénk, hogy az a Daniel gyerek, vagy ki szolgál ki minket. Még nem éreztem ezelőtt ilyet, de féltékeny vagyok. Emlékszem, amikor első alkalommal még kényelmetlenül érezte a közelébe magát Vio, és én szóltam rá a gyerekre. Viszont most, ebbe az elmúlt egy hónapban, nagyon jó barátságot kötöttek. Bár.. Én jó emberismerő vagyok, és csak Vio-t akarja megkaparintani. Látszik rajta..

Valószínűleg nagyon nézhettem Daniel után ellenséges tekintettel, ugyanis, csak úgy mint első alkalommal, most is maga felé fordít Vio a két kezével az arcomat fogva.

-Minden okés? -szegezi nekem a kérdést.
-Persze.. -érzem, ahogy Nyx visszább húzódik, de nem teljesen, így emberi szememmel nézek Vio-ra mosolyogva.
-Nyx is ezt mondaná? -kérdi felhúzott szemöldökkel.
-Dehogy is, Nyx majd megveszne a féltékenység miatt -hallom meg húgom hangját, amiben szórakozás hallatszik, és összenéz Alex-el, akiről ugyanez mondható el.

Én csak szúrós tekintetet lövellek feléjük, mire csak kuncogni kezdenek. Én csak meg forgatom a szemem.

Megérkezik a mi drága pincérünk, és úgy dönt, hogy csatlakozik hozzánk, amíg eszünk. Érzem, hogy Vio-ban van egy kis feszültség, még így is. Tudom miért, hiszen egy hónapja nem evett, és szerintem még az is sok lett volna, ha csak hárman vagyunk körülötte, nemhogy még egy negyedik is.

Én csak nyugisan enni kezdek, jó.. nem vagyok túl nyugodt, de nem teszek semmit, had élvezzék csak egymás társaságát. Már a felénél járhattam a kajának, amikor megcsörren a telefonom. Ránézek, és látom, hogy apa az. Intek a fejemmel Alex-nek, hogy kijjebb megyek, mire ő bólint egy aprót.

Közli velem, hogy megtalálta a lányt, akit nekem/hozzám akar adni. Én erre teljesen kiakadok, és ha nem megyek messzebb, szerintem az egész kávézó és környéke tőlem zengene.

Mikor már mindketten ordítunk a telefonba, egyszer csak kinyomja, mire mérgemben lehajítom a készüléket, ami így eléggé betörik. Csak hogy finoman fogalmazzak..

Firgrove-i farkasokTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang