*Noah/Nyx szsz.*
Nagyon fáradt vagyok. Vio-ra van szükségem.. Amikor megérzem illatát közvetlenül mellettem magamhoz ölelem, fejemet nyakába temetem, és így alszok tovább.
Érzem rajta, hogy nincs még teljesen megnyugodva, de most nincs erőm ahhoz, hogy felkeljek. Csak vele akarok lenni. Mindegy, hogy hogy, de vele.
Pár óra múlva amikor felkelek, azt látom, hogy mindenki minket bámul. Vagyis inkább engem. Furán rájuk nézek, és csak most veszem észre, hogy nincs rajtam póló, és egy csomó mély seb tarkítja a testem. Végignézek magamon, majd ez úgy mond nem érdekelve, visszabújok Vio-hoz, aki csak hajamba vezeti egyik kezét, míg a másikkal óvatosan simogatja a hátam, úgy, hogy ne fájjon.
-Noah.. -hallom meg Vio hangját nagyon halkan. -Hogy érzed magad..?
Én már közbe félig vissza is aludtam, úgyhogy csak dünnyögök egy sort. Nem is értem miért vagyok ilyen fáradt, ha egyszer az elmúlt egy hónapban konkrétan csak aludtam..
-Noah..? -érzem, hogy felemeli a fejem, így lustán/fáradtan kinyitom a szemem és ránézek. -Azt hittem megint elájultál..
Csak megrázom a fejem és visszahajtom a fejem a hasára. Derekát szorosan ölelem magamhoz. Becsukom a szemem, de nem tudok aludni.
-Mi történt Daniel-el? -hangom nagyon durván rekedt, még csak rá se ismerek a saját hangomra.
-Még egy hónapja, tudod azon az estén, elküldtem, és azóta nem láttam. A munkahelyemet is ott hagytam, hogy ha még ott dolgozna, akkor ne kelljen a képét néznem.
-Ott hagytad a munkádat? Miattam? -ránézek, már amennyire bírok.
-Persze, hogy otthagytam. Te vagy nekem a legfontosabb. És ezen semmi sem változtat. Aznap veled kellett volna előszőr beszélnem, és nem Dan-el. Ha nem vele kezdek el beszélgetni.. Akkor most nem lennénk itt.
-Hercegnőm. Ne hibáztasd magad kérlek. Megijedtem, jó? Te vagy közel és távol a legjobb dolog az életemben. Megijedtem, hogy elveszítelek. Ezért leblokkolt az agyam. És nem hallottam, hogy hogyan osztod ki Daniel-t.
-A végén konkrétan félt tőlem. -felnevet. De szeretem amikor nevet. -Mi az?
-Olyan jól áll neked a nevetés. -erre csak elpirul, mire elmosolyodok.
-Csak melletted/veled tudok nevetni. -kissé félve mondja, miközben lesüti a szemét.Erre csak nyomok egy gyors puszit a szájára, és visszahajtom a fejem az ölébe.
YOU ARE READING
Firgrove-i farkasok
WerewolfNoah élete nem könnyű. Azon kívül, hogy húgára kell vigyáznia, apja sürgetésére a lélektársát is keresnie kell. Mindezek mellett vérfarkas, amit nem lenne jó az emberek tudtára adni. Nem lesz egyszerű feladat egy "19" éves srácnak.. Violet élete se...