*Vio szsz.*
Azt érzem alvás közben, hogy valaki belebújik a nyakamba. Egyből tudom, hogy ki az, így alszok tovább. Ha jól érzékelem, akkor Noah is így tesz, és a nyakamba szuszogva alszik tovább.
Egy idő után azt érzem, hogy valaki megpróbál el emelni Noah mellől, aki ezt megérezve vicsorogva megy el mellőlem. Próbálok utána nyúlni, de ő, ahogy hallom/látom, hajthatatlan. Az “áldozat” szemében leírhatatlan félelmet látok, és mintha egy préda lenne Noah számára, elkezd felé, továbbra is vicsorítva közelíteni nagyon lassan. A “préda” pedig hátrafelé lépdel, amíg a falnak nem ütközik.
Ott áll Noah vele szemtől szemben. Vagyis nem teljesen. Feltápászkodik két lábra, még mindig farkas formában, így sokkal magasabb. Még sose láttam ilyen állapotában. Remélem nem akar hülyeséget csinálni.
-N-Noah? -hátrafordítja egyik fülét felém, de “áldozatára” továbbra is halkan morog. -Nyx! Mit csinálsz?
Közelebb lépdelek hozzá, de nem igazán foglalkozik velem. Elfelejtett volna? Csak nem.. Ugye..?
-Nyx..? -óvatosan rá simítom hátára, vagyis a bundájára a kezem, mire hátrapillant.
Ilyen szemekkel nézett rám amikor elsőnek is találkoztunk. Nem lehet, hogy elfelejtett.. Azt nem élném túl.. Biztos csak azért ilyen, mert sokat volt egyedül..
Elengedi a fiút, aki félelemtől zihálva fut ki a szobából, és felém fordul majd leül elém. Csodáló tekintettel mér végig minden egyes négyzetmillimétert rajtam. Ettől amennyire csak lehet zavarba jövök, és fogadni merek, hogy úgy nézek ki, mint egy paradicsom.
Lassan közelíteni kezd felém, de én csak állok egy helyben, így ő tesz pár kört körülöttem, és folyamatosan szaglászik. Teljesen olyan, mintha elsőre látna, és nem hinne a szemének/orrának..
-Nyx.. Én vagyok az Vio.. -letérdelek mellé, és óvatosan a fejéhez érek. -Emlékszel még rám? Ránk..?
Nagyon erősen törheti a fejét, ugyanis még a szemöldökét is összeráncolja. Nekem akaratlanul is könnyek szöknek a szemembe, amit egyből észre is vesz és aggódóan nyüsszögve kúszik közelebb hozzám.
Ilyet még sose csinált.. Nem tudom mi lett vele..
YOU ARE READING
Firgrove-i farkasok
WerewolfNoah élete nem könnyű. Azon kívül, hogy húgára kell vigyáznia, apja sürgetésére a lélektársát is keresnie kell. Mindezek mellett vérfarkas, amit nem lenne jó az emberek tudtára adni. Nem lesz egyszerű feladat egy "19" éves srácnak.. Violet élete se...