*Vio szsz.*
-... De megkértél, így nem tettem benne kárt.. És benned meg pláne nem tennék.. Tudod jól..
-Tudom, de.. Mivel egy hónapja nem igazán láttalak.. Így megijesztett, amikor megint olyan farkasos hangon beszéltél.. És igen.. Nekem is kellett volna mondanom, hogy nem feltétlen tőled féltem, hanem a hangodtól, vagyis Nyx hangjától..? -kicsit összezavarodok, mire csak elmosolyodik.
-Igen, olyasmi.Majd ismét magához húz, és ismét lágy csókkal ajándékoz meg, amit én ezer örömmel viszonzok. Mikor hallatszik a csengő, Noah kissé morogva enged el.
-Menjünk -ragadom meg a kezét, mire ő összekulcsolja ujjainkat.
Amikor beérünk a terembe, hál istennek még nincs bent a tanár, így csak az osztály irigylő/utálkozó pillantását kell tűrnöm. Engedném el Noah kezét, de neki más tervei vannak, mert elkezd a helye felé húzni, át a lány seregen. Beszél pár szót Alex-el, amire én nem tudok figyelni, mert nagyon zavar, hogy, mégha nem is konkrétan miattam, de nagyon sokan vannak körülöttünk.
Csak annyit veszek észre, hogy Alex összepakolja a cuccát, és előre megy Rose mellé, Naoh pedig beültet a sarokba, tehát az ő saját helyére, Noah pedig leül Alex helyére. Majd pedig egyik kezét a padra teszi (mármint Noah) és lehajtja rá a fejét. A másik kezével pedig a kezem után nyúl, és összekulcsolja ujjainkat, mint máskor is szokta.
Én ugyanezt teszem, csak nyilván a másik karommal, amit nem fog Noah. A karomra hajtott fejem, Naoh felé fordítom, így végig tudom mérni az arcát, mert ő is felém fordította, csak neki a szemei csukva vannak. Gondolom fáradt még.
-Meddig tervezel még bámulni hercegnő? -hallom meg hangját, mire zavartan kapom szemeire tekintetem, de látom, hogy még csukva van neki.
-Nem is bámullak.. -mikor látom, hogy kinyitja a szemét, én gyorsan becsukom, mire hallom, hogy halkan felnevet és közelebb húzódik hozzám.
-Hát hogyne.. És még véletlenül se most csuktad be a szemed. -hallom a hangján, hogy vigyorog.
-Pontosan.. -elmosolyodok, nyomok egy puszit, direkt most csak az arcára, majd a fal felé fordítom a fejem. Kíváncsi vagyok, hogy mit fog erre reagálni.Csak azt hallom, hogy morog egy aprót, és még közelebb jön, gyakorlatilag már mondhatnánk, hogy egy széken ülünk.
Elengedi a kezem, és átkarol, hogy a lehető legközelebb legyünk egymáshoz.-Ez mégis mi volt hercegnő? -olyan a hangja, mintha egy kicsit mérges lenne, így elmosolyodok.
-Egy puszi..? -szembe fordulok felé, és még a lélegzetem is eláll, amikor meglátom, hogy milyen közel van.Leheletét érzem az arcomon. Szeme “mérgesen”, mégis játékosan csillan, miközben szemembe néz. Ettől a nézésétől elpirulok, és szerintem nem is kicsit, ugyanis szemeiből a “mérgesség” teljesen eltűnik, és csak mosolyogva, továbbra is játékosan csillogó szemekkel néz rám.
-Na miaz? Csak nem tetszik amit látsz? -felszínre tör az egoista énje, mire halkan felnevetek.
-Álmodozz csak édesem.. -megsimítom az arcát, amibe ő úgy bújik bele, mint egy kiscica.
-Ilyet többször is csinálhatnál, mondhatnál. Nekem tetszik. -rámkacsint és összeborzolja a hajam, mire csak egy szúrós pillantást kap tőlem.Majd mikor hallja hogy bejön a tanár, kissé morogva néz előre, szúrósan méregetve a tanárt, amiért pont most jön be.
Kb az óra felénél járhattunk, amikor csak annyit érzek, hogy óvatosan a combomra teszi a kezét. Én erre csak, ha lehetséges ez, jobban zavarba jövök, mint ezelőtt bármitől. Ő csak elmosolyodik, de kezét továbbra is ott tartja.
Nagyszünetben, a szokásos lánybanda, odajön hozzánk, vagyis inkább Noah-hoz, de nah. Kérdezgetni kezdik, hogy mi van köztünk, meg stb. Noah láthatja rajtam, hogy nem akarom elmondani, mert csak lehajtott fejjel ülök mellette. Visszateszi a combomra a kezét, amit én megfogok, és játszani kezdek vele.
Majd egy idő után, amikor hál istennek a lányok tovább állnak, Noah megfogja és konkrétan belefekszik az ölembe. Jó, nem szó szerint, mert csak a fejét hajtja bele az ölembe, de akkor is. Én csak simogatni kezdem a haját, amit ő becsukott szemmel élvez (?).
Mint mindent, ezt is a következő óra tanára ront el, így kénytelen felülni, bár előtte azért kifejti nemtetszését Nyx is, ugyanis rám villantja a piros szemét.
Én csak mosolyogva lehajolok hozzá és megcsókolom, amit ő nagyon szívesen viszonoz is. Majd felül, és csakúgy mint az eddigi tanárokat, őt is szúrósan méregeti.
Erre majdnem felnevetek, de végül csak a kezét megfogva jegyzetelek, ugyanis igen.. Balkezes vagyok, úgyhogy ennek semmi akadálya nincsen...
YOU ARE READING
Firgrove-i farkasok
WerewolfNoah élete nem könnyű. Azon kívül, hogy húgára kell vigyáznia, apja sürgetésére a lélektársát is keresnie kell. Mindezek mellett vérfarkas, amit nem lenne jó az emberek tudtára adni. Nem lesz egyszerű feladat egy "19" éves srácnak.. Violet élete se...