72. rész

65 3 2
                                    

*Vio szsz.*

-Mindenki ott hisztizik, hogy már nem láttak hónapok óta. A drámai vissza térésedet várja mindenki, és azt hiszik hogy majd, idézem, "Biztos ennél is dögösebb lesz." -hangomban gúny is hallatszik, mire Noah elmosolyodik. -Most meg mi olyan vicces? -nézek rá “mérgesen”.
-Semmi semmi. Olyan édes vagy amikor bedurcizol. -ezt hallva elhúzódok tőle, felülök, keresztbe fonom a karjaim és úgy nézek rá ha lehet még jobban “durcizva”.
-Nem is durcizok. -próbálok komoly fejet vágni, de a szemem sarkában megjelenő gödröcskék mutatják, hogy alig bírok nem mosolyogni.
-Hát hogyne. -megértően bólint párat, majd hirtelen magára ránt, mire felsikítok. Mondjuk már hozzá szokhattam volna..
-Noah! És ha átesek rajtad? -nem gondolom komolyan, hisz még sose történt ilyen.
-Akkor elkaptalak volna -megforgatja a szemét és megcsókol.

Mosolyogva viszonzom és közbe beletúrok a hajába, amire jól eső morgás tör fel a mellkasából.

Pár perc múlva pihegve húzódunk el egymástól, és csak nézünk egymásra. Majd azt érzem, hogy fordít a helyzetünkön, így most ő van felettem, és csikizni kezd.

-Nee! Noah!! -nevetve felkiáltok és megpróbálom letolni magamról a kezeit.
-Mit szeretnél hercegnő? -mosolyogva néz rám.
-Hagyd abba! -erre még jobban elkezd csikizni.
-Folytassam? Kérésed parancs számomra hercegnő. -gonoszan mosolyog.
-Ne ne ne! -kacagok még jobban. -Noah!

Még pár percig folytatja, utána viszont szorosan átöleli a derekam és a hasamra hajtja a fejét. Én kissé lihegve simogatni kezdem a haját, meg néha bele is túrok, mire neki jóleső morgások törnek fel a mellkasából.

*Olyan szerencsés vagyok vele.. Olyan jó, hogy magam mellett tudhatom. Na meg örülök, hogy a sok rossz dolog hatására úgy viselkedik, mintha meg se történtek volna.. Annyira szeretem..*

-Én is szeretlek hercegnőm. -mosolyogva rám néz.
-Szállj ki a fejemből! -kuncogva nézek a szemébe. -Ez nem igazságos, hogy te hallod a gondolataim, de én a tiédet nem. -összefonom a karom magam előtt.
-Miért szállnék ki, ha ilyen jó dolgokat hallok magamról? -vigyorogva feljebb csúszik és nyom egy puszit az arcomra, majd a nyakamba hajtja a fejét.

Erre nem mondok semmit, csak inkább átölelem, és szorosan magamhoz szorítom.
Majd lassan mindketten elalszunk egymás karjaiban.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 18 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Firgrove-i farkasokWhere stories live. Discover now