*Noah/Nyx szsz.*
Amikor látom, hogy könnyek gyűlnek a szemébe, aggódóan nyüsszögve kúszok közelebb hozzá. Most miért sír? Rosszat tettem..?
Halkan szipogva elhúzódik tőlem, feláll a földről és az ablakhoz lép. Azon kinézve törli le könnyeit, amik időnként felszántják arcát. Én csak ülök ott továbbra is, és nézem őt. Olyan gyönyörű. Egész nap el tudnám őt nézni..
Felállok és elkezdek felé menni, de ahogy megmozdulok nyüszítve összeesek, mire Vio szinte egyből ott is terem mellettem.
-Noah! Mi történt? Jól vagy? -nagyon tompán hallom a hangját, így nem tudok arra válaszolni amit ő kérdezett.
-Olyan gyönyörű vagy Kisvirág.. Sajnálom, hogy így alakult.. -ennyit nyögök ki, majd elnyel a sötétség..*Vio szsz.*
Az ablak mellett állva nézek ki a szakadó hóra, miközben letörlöm azt az egy-egy könnycseppet, ami időnként felszántja arcom. Majd arra kapom fel a fejem, hogy nyüszítve összeesik amikor jött volna oda hozzám. Egy pillanat alatt ott is termek mellette.
-Noah! Mi történt? Jól vagy? -nem válaszol, így most már sírni kezdek. Rám néz, és ennyit mond.
-Olyan gyönyörű vagy Kisvirág.. Sajnálom, hogy így alakult.. -ezután feje a földre borul.
-NOAH! -a kiabálásra hárman csörtetnek be a szobába.Noah anyja, Rose és Alex. Majd feltűnik még valaki. Valószínűleg ő az apjuk. Sírva Noah nyakába borulok és valamiért olaszul kezdek beszélni.
-Mi dispiace tanto che sia andata cosí. Non avrei dovuto parlare prima con Daniel, ma con te.. Ti amo e non sai quahto..
(-Annyira sajnálom, hogy ez történt. Nem Daniel-el kellett volna beszélnem először, hanem veled.. Szeretlek és nem is tudod mennyire..)
(*Nem, nem tudok olaszul, fordítót használtam hozzá, és nem tudom miért pont olaszul tud beszélni Vio, de megtetszett és remélem nektek is tetszik👉👈❤️*)
Majd azt érzem, hogy le akarnak szedni róla, de én csak még közelebb húzódok hozzá.
-Vio.. Hagyd, hogy megvizsgálják.. Ki kell mennünk tőle arra az időre..
-Nem hagyom itt.. Mellette maradok..Erre a mondatomra csak azt érzem, hogy két erős kar a derekam köré fonódik és könnyűszerrel felemel és kivisz a szobából.
-NE! Tegyél le! Vissza kell mennem!! -csapkodom a hátát, de ez őt nem hatja meg.
-Nem mehetsz vissza Violet. A legjobb lenne ha hazamennél. Noah jól lesz. Nyilván nem egy nap alatt, de jól lesz. -hallom meg Alex hangját, mire sírva ránézek.
-Vissza. Akarok. Menni. És te sem fogsz megállítani ebben. -arrébb lököm, és mivel nem számít rá, így hátratántorodik, mire én vissza is megyek Noah-hoz, és megállok az ágya mellett.
YOU ARE READING
Firgrove-i farkasok
WerewolfNoah élete nem könnyű. Azon kívül, hogy húgára kell vigyáznia, apja sürgetésére a lélektársát is keresnie kell. Mindezek mellett vérfarkas, amit nem lenne jó az emberek tudtára adni. Nem lesz egyszerű feladat egy "19" éves srácnak.. Violet élete se...