*Noah szsz.*
Miután kellően kiölelgettük magunkat, Vio úgy döntött, hogy haza szeretne menni. Én önként jelentkeztem, hogy hazakísérem, amihez nem volt ellenvetése.
-Na és, Vio. Hogy tetszik a környék? -kérdem, miközben sétálunk a fák árnyékában.
-Nagyon tetszik. Kedvesek az emberek, szép a környezet és az állatok is irtó cukik.. Mármint, nyilván amelyik nem akar megölni.. -ezt már csak motyogja, bár én hallom, nem teszem szóvá.
-Na, akkor jól érzed itt magad? -kérdezősködök tovább mosolyogva.
-Igen. Igen jól. -rámnéz azzal a csillogó szemeivel. Azt hittem ott ájulok el.Amikor az erdőből kilépünk, és ismét az emberek között vagyunk, pár fiú, akik elhaladnak mellettünk, utána szólnak/fütyülnek, amire én egy kisebb morgással fejezem ki nemtetszésem, de remélhetőleg Vio ezt nem hallja.
Mikor már vagy a 10. srác fordul utána, úgy döntöttem, hogy most én jövök. Átkarolom a derekát, és így sétálunk tovább. Ő csak meglepetten rám néz, és ha jól látom még el is pirul, mire elmosolyodok, és ugyan olyan lágy puszit nyomok a homlokára, mint amikor még otthon voltunk.
-És.. Öhm, anyukád mindenkivel ilyen? Mindenkit úgy kezel, mintha a saját gyereke lenne? -látom rajta, hogy örül neki, hogy így bánt vele.
-Anyu? Jah igen. Nagyon szeret mindenkit, bár láttam már olyat akit a nézésével is meg tudott volna ölni, úgymond. -felnevetek. -Pl amikor Rose-t mindennap más srác akarta fűzni, na azokból csak egyet bír.
-Alex-et. Igaz? -mindenttudóan rám mosolyog.
-Igen, Alex-et. -visszamosolygok rá.Hirtelen megtorpan, így kérdőn rápillantok.
-Megjöttünk.. -nyel egy nagyot, ami nekem egyáltalán nem tetszik. -Úgyhogy én most megyek.. -elindul, de én a karjánál fogva, óvatosan, visszahúzom és jó szorosan a karjaim közé zárom.
-Írj vagy hívj ha van valami. Egyből fogok jönni. Rendben, hercegnő? -kissé meghajlok, mire elmosolyodik.
-Okés. -ismét elindul, de most ő fordul vissza, és hirtelen nyom egy puszit a számra, majd be is siet a házba.
Én meg ott állok egy helyben vagy öt perce, mire eljut a tudatomig, hogy mi is történt. Elmosolyodok, sőt ez inkább már vigyornak számít. Nyx is megvan veszve, persze jó értelemben, és majd kicsattanunk az örömtől. És így megyünk egyenesen haza.
YOU ARE READING
Firgrove-i farkasok
WerewolfNoah élete nem könnyű. Azon kívül, hogy húgára kell vigyáznia, apja sürgetésére a lélektársát is keresnie kell. Mindezek mellett vérfarkas, amit nem lenne jó az emberek tudtára adni. Nem lesz egyszerű feladat egy "19" éves srácnak.. Violet élete se...