45. rész

110 4 0
                                    

*Vio szsz.*

-Nem megyünk hozzád..? -rám pillant.
-Öhm.. De persze, menjünk.. -kissé megszeppenve nézek rá, de felállok az asztaltól, ahogy ő is.
-Hát ti? Hova-hova? -Rose és Alex érdeklődve néznek ránk.
-El.. Kifizetitek? Kösz -nem várja meg a válaszukat, csak maga mögött kezd húzni.

Hozzám érve egyenesen a szobámba megyünk. Remélem nem akar semmi olyat csinálni velem.. Még nem állok készen..

Hál Istennek most nincs itthon apa. Amint felértünk, az ölébe húz az ágyra dőlve. Először megcsókol párszor, amivel teljesen rendben vagyok, így belepuszil a nyakamba nemegyszer.

-Noah.. -felsóhajtok, mire csak még több puszival hinti be a nyakam és morog egy aprót, hogy tudjam, hogy most nem ő van hatalmon. -Nyx.. -hátha ezzel leállítom, beletúrok a hajába, de ő ezt biztatásnak veszi.

Akaratlanul is az első ilyen jut eszembe..

Miközben folytatja nyakam puszilgatását elér ahhoz a bizonyos ponthoz, akaratlanul is nyögök egy aprót, és, hogy nagyobb teret adjak, eldöntöm kicsit a fejem. Érzem, hogy elmosolyodik, és mostantól nem nagyon mozdul el arról a pontról. Néha olyan hangokat hallat, mintha dorombolna. Biztosan tetszik neki a helyzet. Én csak sóhajtozok, és simogatom a haját, miközben ő most már óvatosan csipkedi is a nyakam a fogaival.

Szeretném valahogy viszonozni neki, de nem tudom, hogy hogy is kezdhetnék hozzá.. Én még sose csináltam ilyesmiket, és szerintem ezt ő is nagyon jól tudja..

-Kisvirág.. Ne törd már ilyen hangosan azt az okos kis buksidat.. Csak élvezd.. Én annak is örülök, ha neked jól esik. Nem kell viszonozni.. -el is felejtettem, hogy hallja azt amin gondolkozok. Uppsz..

Egy idő után azt hallom, hogy apám is hazaér. Nyilván Noah, vagyis Nyx is hallja, de őt nem foglalkoztatja. Próbálom eltolni magamtól, de ő csak még közelebb húzódik, minél több nyomot hagyva a nyakamon. Ezzel kapcsolatban már én is elég hangosan tudatom vele, hogy tetszik.

Majd már csak apám trappolását hallom, mire szét is rebbenünk, és egymás mellé fekszünk, mintha csak filmeznénk.

-Itt meg mi folyik? -hallom apám ideges hangját.

Firgrove-i farkasokWhere stories live. Discover now