37. rész

114 4 0
                                    

*Vio szsz.*

Amikor láttam azt a mérhetetlen csalódottságot a szemében.. Egyből megbántam, hogy még ha egy percre is, de megijesztett a tudat, hogy mi van, ha engem is bántani fog egyszer..

Ami után kiviharzott a házból, pár percen belül Rose is megérkezett. Furán nézett rám, és követelte, hogy elmondjam, hogy mi történt. Amikor elmeséltem neki, ő csak megértően elmagyarázta, hogy neki is fordult meg ilyen a fejébe, de őt, ahogy engem, sose bántana önakaratból.. Tudom, hogy igaza van, de akkor is ijesztő volt, amikor úgy beszélt apával..

Ma, másnap, délután ír Rose, hogy hazament.

Még csak most?.. Eddig hol volt, ha nem otthon?..

Majd holnap kikérdezem..

*másnap*

Suli.. Dejó.. Elkészülök, és a suliba indulok, hogy Noah-t be tudjam várni a bejáratnál.

Mikor megérkezik a szokásos bandája, Rose-al együtt, ő nincs köztük. Rose csak bátorítóan elmosolyodik, és a terembe lépve veszem észre, hogy ott ül a megszokott helyén, egy baseball sapkával, és napszemüveggel a fején.

Értetlenül nézünk egymásra Rose-al. Ezek szerint ő se tudja mi történhetett. Érdekes..

Egész nap került engem, meg igazából mindenkit, egyedül Alex-el beszélt pár szót, vagy épp a tanárokkal vitatkozott, hogy akkor is rajta marad a sapka és a szemüveg, ha tetszik nekik, ha nem.

*suli vége*

Karon ragadva Noah-t, elhúzom a suli mellé, ahol más nem nagyon szokott lenni.

-Mi történt veled..? -kérdem és oda akarok nyúlni az arcához, de ő ellöki a kezem.
-Még mindig félsz tőlem? -én csak lehajtom a fejem. -Akkor jobb, ha addig nem beszélünk. Nem akarom, hogy félj tőlem. Tudhatnád, hogy téged sose bántanálak..

Ahogy ezt elmondta, már indul is el. Rose csak furcsán és kérdőn néz utána, majd idejön hozzám, mert látja, hogy könnyezek.

-Semmi baj.. Biztos csak rossz napja van.. -próbál nyugtatni.

Firgrove-i farkasokWhere stories live. Discover now