51. rész

90 2 0
                                    

*Noah szsz.*

Valaki vadul dörömbölni kezd az ajtómon, mire morogva nyitom ki azt.

-Mivan már? Elmondtam hogy nem vagyok rátok kíváncsi! -ahogy kinyitom az ajtót, azt veszem észre, hogy valaki a karjaimba borul. Ahogy megérzem az illatát, úgy mond kijózanodok. -Hercegnő.. Mi történt? -amikor nem válaszol óvatosan rázogatni kezdem. -Vio..! Ne.. Tarts ki kérlek..

-Anya! Rose! Hívjátok az orvost, most! -kiabálok le nekik, akik pár pillanat múlva már telefonnal a kezükben rohannak fel hozzám.
-Vio? Mi történt? -kérdi azonnal Rose, amíg anya telefonál.
-Nem tudom.. -felkapom és óvatosan az ágyba fektetem. Mennék el mellőle, hogy várjam az orvost, de ő a karom után nyúl.
-Ne hagyj itt.. Kérlek.. -erőtlenül csendül a hangja, mire azonnal mellé fekszek, és csitítani kezdem.
-Shh.. Most ne beszélj.. Pihenj.. Itt vagyok hercegnőm.. Nem megyek el, jó? -ő erre csak bólogat, majd már annyit érzékelek, hogy szorosan hozzám bújik, és.. Semmi mást.. -Hercegnő?.. Vio..? -óvatosan megrázogatom ismét, de nem nagyon reagál. -Mikor jön már az orvos?! -teljesen kikelek magamból ismét, de nem mozdulok mellőle.

-Itt vagyok, elnézést. Mi történt? -kérdezi egyből, ahogy a szobámba lép.
-Én is ezt szeretném tudni! Miért nem érzek semmit? Annyit érzékeltem utoljára, hogy hozzám bújik jó szorosan, és azután már semmit! -miután megvizsgálta és továbbra se szól semmit, Nyx ráförmed, mire láthatóan megijed, ugyanis ugrik egy kisebbet. -Mondjon már valamit! Mi történt vele?!

-Noah.. -szólal meg az orvos egy idő után először. -Nem biztos hogy fel fog kelni.. Nagyon kevés az esély rá.. -nem hagyom hogy folytassa, mert Nyx most már majdnem teljesen átveszi az irányítást, így a falhoz szorítja az orvost a nyakánál fogva.
-Nem. Az igazat. Most! -a kiabálásra már anyáék és Rose is bejönnek a szobába. Gyorsan hívják Alex-t, aki nagy nehezen leszed az orvosról.
-Ez.. Ez az igazság Noah. Amíg nem tudjuk, hogy mi történt, addig én se tudok biztosabbat mondani. -rápillantok a szokásos gyilkos pillantással, mire kikerülve engem eléggé nagy ívben, elhagyja még a lakást is.

Firgrove-i farkasokWhere stories live. Discover now