59. rész

96 4 2
                                    

“Drága hercegnőm..

Ha ezt a levelet olvasod, akkor valószínűleg nagyon sok rossz dolog történt. Vagy veled, vagy velem. Vagy éppen kettőnkkel.
A legrosszabb dolog amire gondolni tudok, hogy valaki megpróbált megjelölni téged, és nem vette el teljesen a “mérget” belőled, így őt választottad helyettem..
Ha ez történt, akkor remélem nem hibáztatod magad, ugyanis egyáltalán nem a te hibád..
Ha telefonon próbálsz üzenni, az felesleges, ugyanis még pár napja teljesen széttört. Tudod, amikor elküldtél magadtól.

Ha minden jól megy, és nem fagyok meg, vagy megy el teljesen az eszem, vagy éppen Nyx-nek, akkor egy pár héten belül fogsz rólam csak először hallani bármit is..
Ha viszont mégsem, akkor viszont tényleg nem engem választottál.. Ha így van, akkor nem foglak keresni soha többet. Iskolába se fogok menni, és teljesen el fogok szakadni a te világodtól..

Ha ez bekövetkezik, akkor további szép életet kívánok neked. Szeretném, ha valamilyen módon kibékülnél apuddal. Szeretném, ha boldog lennél. Szeretném, ha a másik srác jobban viselkedne veled. Ugyanis én nem voltam jó hozzád..

Ha esetleg bármivel megbántottalak, megbántottunk, akkor azért is itt kérek bocsánatot.

Ezt a pulcsit külön neked vettem, ilyen célra. Nyilván sokszor volt rajtam, ugyanis szeretném, ha nem is viselnéd, de melletted lennék, még ha csak így is..

Mielőtt magadba keresnéd a hibát.. Tökéletes vagy.. Nem miattad történt ez, és mindig is szeretni foglak..

Remélem boldog leszel, és remélem, hogy még látjuk egymást..
Hatalmas ölelés.. Noah<3”

És kész.. Eddig bírtam, most azonban elsírom magam.. Mi az hogy nem miattam történt? Nyilván miattam történt, ugyanis egy kész szerencsétlenség vagyok..

Ennyit a pihenésről.. Azonnal felpattanok és futok vissza Noah-ék házához. Meg se állok, csak amikor odaérek. Egyből nyitják az ajtót, én viszont csak felrohanok Noah szobájába, és beledőlök az ágyába sírva. Érzem valaki simogató kezét a hátamon, de nem tudok megnyugodni.. Most nem..

Firgrove-i farkasokWhere stories live. Discover now