27. rész

125 3 0
                                    

*Vio szsz.*

A környékbeli farmtól nem messze van egy nagyon szép tisztás. Van rajta pár domb és szikla, de az nem veszi el a varázsát, így ide irányítottam Noah-t.

Velem az ölében leülünk a fűbe. Szorosan hozzá bújok, és csak élvezem a társaságát. Úgy tűnik, hogy neki is ez a terve, hiszen a nyakamba temeti a fejét.

Így ülünk egy ideje, amikor is kicsit fázni kezdek, ezért jobban össze húzom magam az ölében. Ez valószínűleg neki is feltűnik, mivel simogatni kezdi finoman a hátam. De nekem ez nem elég, így kicsit elhúzódok tőle, leveszem a pulcsit, ami rajtam van, és bebújok a pulcsija és a felsőteste közé.

-Ennyire fázol, hercegnő? -visszateszi a kezeit a derekam köré és mosolyogva a szemembe néz.
-Csak egy picit.. -mutatom a hüvelyk-és mutatóujjammal a mennyiséget és én is elmosolyodok.
-Jaj ezt még el is felejtettem odaadni. -a homlokára csap, majd elnyúl a virágért és konkrétan a képembe tolja.

Felnevetek és átveszem tőle. Mélyen belélegzem a virágok illatát. Ekkor észre veszek benne valamit. Vagyis valamiket, mert több is van belőle. Óvatosan kiveszek egyet. Egy csoki az, de a gyári papírja helyett az van ráírva, hogy szeretlek. Egy másikra az, hogy hercegnő. Ez a két szó váltogatja egymást a csokikon.

Könnyezve nézek rá, ő csak mosolyogva figyeli a reakciómat. Közelebb hajolok és kissé bátortalanul megcsókolom. Egyből viszonozza is, és belemosolyog a csókunkba. Egy pár perc múlva levegőhiány miatt, pihegve válunk el egymástól. Csak nézünk egymásra. Majd egy idő után Noah megszólal.

-Vio.. Én tudom, hogy nem vagyunk a legjobb helyzetben, és hogy nem is ismerjük egymást olyan nagyon régóta. De nekem, és nem csak a lélektárs kötődés miatt, de te voltál az éltető biztos pontom az elmúlt egy hónapban.. És arra gondoltam.. Szóval.. Vio.. Lennél a barátnőm? -kissé mintha zavarba jött volna, reménykedve néz rám.
-Úristen Noah.. én.. -nem engedi hogy befejezzem.
-Nem kell most egyből válaszolni, meg tudom, hogy nem a legjobb az időzítés és, hogy számtalan zavaró tényező van/lenne.. -olyan cuki, amikor zavarában inkább magyarázkodik. Most én nem hagyom, hogy befejezze, mert nyomok egy puszit a szájára, mire egyből elhallgat.
-Persze, hogy lennék te hülye. -mosolyogva összeborzolom a haját. -Nekem is te voltál az éltető biztos pontom..

Firgrove-i farkasokOnde histórias criam vida. Descubra agora