*Noah szsz.*
Olyan jó volt nevetni látni..
Sokkal jobban áll neki..Amikor belefúrom a fejem a nyakába, akaratlanul is magamba szívom jó mélyen az illatát.
Egy idő után azt érzékelem, hogy nagyon ki akar alólam mászni.
-Hova szökik az én hercegnőm? -úgy látom ezt a becenevet még mindig nem szokta meg, mert elpirult ennek hallatára.
-Csak át szeretnék öltözni.. Ha jól rémlik kicsit eláztunk kb fél órával ezelőtt. -néz rám mosolyogva.
-Jó -elengedem, és mikor látom, hogy elindul kifelé, én utána szólok. -Ha kell befordulok a fal felé, nem kell kimenned.Kicsit hezitál, de végül bólint egy aprót, mire én megfordulok, így a falat kezdem tanulmányozni, ahol Rose-al lévő közös képeik vannak kiragasztva. A szemem sarkából, meglátok egy tükröt, amiből pont látom Vio-t. Óvatosan belekukkantok a tükörbe, és azt látom, hogy egy bő pólót vesz fel egy bemelegítővel. Más helyzetben Nyx már hatalmon lenne, de most ez nem történik meg.
Ugyanis, csak azt látom, hogy összefogja pólóját hátul, ami így kiadja az alakját. Majd felhúzza a pólóját a melltartója aljáig kb, és mikor meglátja, hogy milyen sovány, elsírja magát. Alapjáraton nem lehetne hallani, de nyilván nekem jobb a hallásom az átlagnál, illetve érezni is érzem amit ő.
Lassan, óvatosan mellé lépek, átkarolom a derekát és fejemet a vállára támasztom. Így nézünk bele mindketten a tükörbe.
-Nálad gyönyörűbb lányt nemigen láttam.. -suttogom a fülébe, majd hozzáteszem, ha lehet még halkabban. -De enned kéne.. Ennek így nem lesz jó vége, ha nem eszel, hercegnő..
Ő csak könnyes szemekkel bólint egyet, megfordul a karjaimban és átkarolja a nyakam.
Ahogy csak tudom magamhoz szorítom és lágy puszit nyomok a hajába.
-Lemegyek valami kajáért, jó? -indulnék ki, de visszahúz.
-Ne.. Inkább én.. Nem szeretném, hogy valami baj legyen.. Már ha érted mire gondolok.. -halványan elmosolyodik, mire bólintok egy aprót.
YOU ARE READING
Firgrove-i farkasok
WerewolfNoah élete nem könnyű. Azon kívül, hogy húgára kell vigyáznia, apja sürgetésére a lélektársát is keresnie kell. Mindezek mellett vérfarkas, amit nem lenne jó az emberek tudtára adni. Nem lesz egyszerű feladat egy "19" éves srácnak.. Violet élete se...