33. rész

116 2 2
                                    

*Vio szsz.*

-Mit mondott apukád? -szólalok meg halkan.
-Honnan tudod, hogy apámmal beszéltem? -kérdőn rám néz, mire zavartan lehajtom a fejem.
-Hát, gondoltam Rose-t és anyukádat is szereted, az apukádról pedig sose beszélsz, így gondoltam vele beszéltél ilyen farkasos hangon..
-Farkasos hang? -kérdőn felhúzza az egyik szemöldökét és elmosolyodik. -Az meg milyen?
-Hát tudod, amikor Nyx át akarja venni az irányítást, akkor sokkal mélyebb lesz a hangod, inkább ilyen morgás szerű és igen.. Elneveztem farkasos hangnak. -büszkén kihúzom magam, így a csípőjén ülök.

Noah csak nevetve lehúz magára és megcsókol, amit én ezer örömmel viszonzok. Ez után legurulok róla, így mellette foglalok helyet, a csillagos eget kémlelve.

-Szóval? Mit mondott apukád? -terelem vissza a témát.
-Csak megkérdezte, hogy megtaláltam-e a társamat, én meg mondtam, hogy igen. És mivel telibe rákérdezett, hogy ember vagy-e, így azt mondtam hogy igen, és ez neki nem tetszik ezért most mindenáron egy alfa lányt akar mellém keríteni a hét végére. -a végére megint sokat mélyül a hangja, mire csak mosolyogva vissza mászok rá és megcsókolom.

Pár perc múlva előveszem a fülesemet, és beindítom rajta a mostani kedvenc összeállításomat, és azt kezdjük el hallgatni. Igen, mindketten, mivel az egyik fülest odaadom Noah-nak. Felcsendül a Love Story című zene, mire Noah-val mindketten felállunk, mert felkér egy táncra. Elkezdünk egymás karjaiban táncolni, és időközben, az eső is eleredt.

Boldogan táncolunk az esőben, így késő éjszaka. Semmi nem érdekel minket ebben a pillanatban.

A zene végeztével magához húz, és szánkat összeilleszti.

-Indulhatunk haza, hercegnő? -mosolyogva ölel át még mindig, én pedig csak bólintok egy aprót.
-De csak akkor viszlek haza, mármint magamhoz, ha nem nyúlsz hozzá apuhoz.. Mégiscsak az apám, és nem szeretném, hogy elveszítsem.. -kissé félve a reakciójától pillantok rá, de ő csak ennyit mond.
-Ha nem bánt a szemem láttára, akkor talán tudok uralkodni magamon. -belepuszil a hajamba, ami amúgy most hót víz, majd összekulcsolva ujjainkat indulunk el hozzám.

Már előre félek mi fog otthon történni..

Firgrove-i farkasokWhere stories live. Discover now