69. rész

41 0 0
                                    

*Vio szsz.*

-Ki.. Ki van ott? -tudom, hogy Noah az, érzem az illatát.
-Sh, csak én vagyok. Noah.. -lassan lépdel felém, de én csak felpattanok az ágyról és hátrálni kezdek. Nem akarom közel tudni magamhoz.. Biztosan undorodna tőlem..
-Nem.. Noah nem lehet itt.. Hagyj békén.. -megtorpan, amikor látja, hogy már nem tudok hátrálni.
-Itt vagyok hercegnőm. Én vagyok az.. -próbálkozik továbbra is, de én nem hagyom.
-Nem! Most pedig menj el! Különben.. Nem tudom mit csinálok, de nem lesz jó vége..

Hallom, hogy sóhajt egyet, majd csak annyit érzékelek, hogy nyom a homlokomra egy puszit, és már ki is ment, úgy ahogy bejött. Az ablakon.

Észreveszem, hogy a pulcsiját itt hagyta, így gondolkodás nélkül belebújok. Majd a kapucnit a fejemre húzva álomba sírom magam.

*egy hét múlva*

Egy hete nem találkoztam Noah-val. Nem akarok.. találkozni Noah-val. Ha meg tudná, hogy mi történt.. Azon nyomban ott is hagyna.. Undorodok magamtól. Ő is ugyan így érezhet majd ha megtudja..

Csakis a suli miatt mozdulok ki otthonról, amúgy a szobámban fekszek/ülök és nem csinálok semmit. Rose próbált invitálni magukhoz, de csak leráztam őket magamról. Nem akarok Noah közelébe menni.. Még nem állok rá készen..

A suli nagyját átalszom, így a jegyeim is eléggé romlottak. Enni most sem bírok, pedig most apám se zaklat mindenfélével, ami túl fura nekem.. Na meg Daniel.. Azóta nem hallottam róla.. Bár jobb is. Nem is akarok hallani felőle.

-Vio. -lengeti meg kezét szemem előtt Rose. -Itt vagy?
-Ne haragudj. Mit is kérdeztél? -ránézek.
-Mikor akarod elmondani Noah-nak? Nagyon hiányzol neki. És nekem is. Nem lehetsz örökké a saját szobád rabja..
-Nem tudom.. Mivan ha.. Mi van ha már nem lesz rám kíváncsi, ha megtudja? Ha undorodni fog tőlem? -könnyezek be a gondolattól.
-Hé.. Vio.. Édesem.. -két keze közé fogja az arcom. -Te akartad azt az esetet? -csak megrázom a fejem. -Akkor meg mit pánikolsz? Nem megcsaltad vagy valami. Nem nagyon volt más választásod ahogy láttam.. Jó lenne, ha adnál magadról életjelet Noah-nak. Azóta az ő állapota is romlott, mert nem tudja, hogy mi van veled..
-Mi? Miért?
-A kötődéssel jár, én se értek hozzá. Majd őt kell megkérdezned.
-Jó.. Elmegyek, de ha.. De ha elküld magától.. Ha eltaszít magától.. Akkor én elmegyek innen.. És soha többet nem láttok/hallotok felőlem..
-Nem fog el taszítani magától, hidd el nekem.. De legyen.

Firgrove-i farkasokOnde histórias criam vida. Descubra agora