36. rész

113 3 0
                                    

*Noah szsz.*

Már jó ideje lement. Nem hinném, hogy neki állt főzőcskézni..
Úgy döntök, hogy lemegyek utána. Na de ami ott fogad..

Az apja épp lendíti a karját Vio felé, aki már nem is próbál védekezni.. Gondolom akkor nagyobbat kapna..

Egy szempillantás alatt közöttük termek és arrébb lököm az apját. Ő csak dühösen fújtatva néz rám, majd lányára.

Öcsém, az én apám se mintaapa, de ez.. Ez százszor rosszabb..

Kikerülve engem, ismét Vio felé veszi az irányt, aki időközben hátrált pár lépést.

Egy pillanat alatt termek Vio mellé és fogom meg apja meglendülő karját.

-Ki foglak nyírni, ha még egyszer megmered ezt tenni. Ha csak egy ujjal is hozzáérsz, a végére könyörögni fogsz hogy hagyjam abba, világos voltam? -kérdeztem halkan, fenyegetően, és valószínőleg Nyx segítségével, ugyanis egyből hátrált párat az apja.
-Mi vagy te..? -néz rám szörnyülködve, de én erre nem válaszolva, elnyúlok a kajáért amit Vio összeszedett, megfogom Vio karját, és így megyünk vissza a szobába.

-Hékás.. Ez mi volt? -kér számon, mire rápillantok, és ő el is hallgat. Mintha.. nem az nem lehet..

Fél tőlem..?

-Te..? Te félsz tőlem..? -adok hangot az utolsó gondolatomnak és lépek egyet előre, mire ő egyet hátra.
-É-Én sajnálom.. -lehajtja a fejét és a padlót kezdi vizslatni.

Én nem mondok semmit, csak kiviharzok a lakásból. Dobok egy üzenetet Rose-nak, hogy jöjjön át Vio-hoz, és hogy ne várjanak haza, majd elindulok az erdőbe. Még hallom, ahogy utánam kiált, de nem követ, így nem állok meg.
Nem tudom mennyi ideje mehettem körbe körbe az erdőben, de végül, nem érdekel mennyire fog fájni, elkezdek átváltozni, hogy Nyx lenyugodhasson. Ugyanis amíg ő nem nyugszik le, addig én se tudok. Kín keserves egy percnek tűnik, mire átváltozok. A lényeg, hogy sikerült. Elkezdek futni az erdőben, az sem érdekel, hogy az ágak miképp vájnak a húsomba. Csak minél messzebb, minél beljebb akartam lenni az erdőben.

Másnap délután, visszaváltozva, szememen keresztül húzódó karmolásnyommal térek haza, ugyanis egy eléggé nagy marakodásba keveredtem. Az egyik a szememen végighúzta mancsát, ami egy jókora sebet ejtett rajta. Király.. Holnap rejthetem el az egész suli elől.. És még Vio elől is, ugyanis biztosan magát hibáztatná..

Firgrove-i farkasokWhere stories live. Discover now