58. rész

77 2 0
                                    

*másnap reggel*

Egy szemhunyásnyit se aludtam. Vártam, hátha hazajön.. Vagy hátha érzi az érzéseimet.. De nem jött haza, és ezek szerint nem is érez semmit..

Hulla fáradtan kelek ki az ágyból, és botorkálok el az ablakig. Kint minden deres/havas. Valószínűleg este esett a hó. Rose és Alex épp indulnak az erdőbe, hátha megtalálják. Csak ne essen baja..

Hál istennek most nincs suli, így ma még itt maradok, és majd holnap hazamegyek. Nem fog érdekelni, hogy apa mit szól hozzá. Nekem most egy a fontos.. Noah..

Pár órával később egy szinte szétfagyott Rose és Alex tér haza.. Noah nincs velük..

-Jó reggelt csillagom. Enned kéne valamit, mert ennek nem lesz jó vége.. -hallom meg édesanyja hangját.
-Majd eszek, ha megtalálták.. Miattam ment el.. Én is szenvedek vele..
-Nem ez a legjobb megoldás, csillagom. Az lenne a legjobb, ha hazamennél, és otthon pihennél. És ne aggódj. Noah-val minden rendben lesz..
-Jó.. Rendben.. Hazamegyek, de értesít ha megtalálták?
-Első dolgom lesz. -mosolyogva bólint egy aprót.
Én bólogatva szedem össze a cuccaimat, és haza felé veszem az irányt. Mindenki szomorúan néz rám, de én csak a földet pásztázom.

*otthon*

Pont mint gondoltam. Kaptam apától rendesen, amiért nem voltam otthon tegnap, de most ez volt a legkevesebb ami történt..
Belépve a szobámba ugyanis hirtelen Deja-vu érzésem lesz és akaratlanul is könnyezni kezdek, ugyanis megint ott egy pulcsi, és rajta egy levél.. Ez már nem kezdődik jól..

Firgrove-i farkasokWhere stories live. Discover now