*Noah szsz.*
Egy idő után, amikor Daniel elhúzódik Vio-tól, azonnal hívja Alex az orvost, hogy megvizsgálja ismét Vio-t.
Egy fél órán belül, meg is érkezik, de most kiküld a szobából, ami nekem nem nagyon tetszik, de megteszem, így Alex-el és Daniel-el együtt várunk kint hárman.
Pár perc múlva kijön a doki, és ezt mondja.
-Nos, nem tudom, hogy mi történhetett, de most már biztos, hogy fel fog kelni. Most már csak az a kérdés, hogy mikor.
-Köszönjük doktor úr. -szólalok meg én először. -És ne haragudjon, nem voltam önmagam.
-Semmi baj Noah. Szerintem már mindenki volt ilyen állapotban. Csak éppen, eddig hál istennek nem támadt rám egy alfa. -elmosolyodik.
-Tényleg bocsánat. Csak féltem őt.. -nézek a csukott ajtóra.
-Elhiszem Noah. És még egyszer semmi baj. Egy javaslatom van. Valaki mindenképp legyen vele, ha esetleg felkelne. Nem tudhatni, hogy mik fognak felszínre törni, ha felkel.
-Rendben, és köszönöm még egyszer. -mindhármunkkal kezet fog, majd már itt sincs.Fél órán belül én már bent ülök az ágy melletti székek egyikén, és fogom Vio kezét. Nem szabadott volna ott hagynom.. Ott maradhattam volna vele..
Ismét egy fél óra múlva csak azt érzem, hogy rászorít a kezemre, és hirtelen ül fel. Olyan, mintha nem kapott volna levegőt, és zihálni kezd. Sűrűn veszi a levegőt, és még mindig szorítja a kezem, mintha az élete múlna rajta.
Gyorsan felülök mellé, és óvatosan átölelem. Nyx kijjebb ereszti illatát, míg én lágyan/kedvesen simogatom a hátát.
-N-Noah..? -próbál meg beszélni, de egyből köhögni kezd.
-Sh.. Semmi baj.. Itt vagyok.. -kicsit erősebben szorítom magamhoz, hogy tudja, hogy itt vagyok mellette.
-J-Jó.. Ne.. Ne menj el.. Megint.. Kérlek.. -csak próbálkozik a beszéléssel.
-Nem megyek el.. Itt maradok.. Vigyázok rád.. -ilyeneket, és ezekhez hasonlókat mormolok még a fülébe, mire sikeresen elalszik.Állnék fel mellőle, hogy tájékoztassam a többieket is, de csak még jobban kapaszkodik belém. Nincs más választásom, így visszafekszek mellé, és a mellkasomra húzom. Erre ő csak körém fonja karjait, és mélyen magába szívja az illatomat.
Most már én is teljesen lenyugodtam. És lassan én is elalszok Vio mellett..
YOU ARE READING
Firgrove-i farkasok
WerewolfNoah élete nem könnyű. Azon kívül, hogy húgára kell vigyáznia, apja sürgetésére a lélektársát is keresnie kell. Mindezek mellett vérfarkas, amit nem lenne jó az emberek tudtára adni. Nem lesz egyszerű feladat egy "19" éves srácnak.. Violet élete se...