*egy hónap múlva*
Most jött el az az idő. Még nem vagyunk együtt, mégis szerintem már kijár neki, hogy tudja. Igaz, tudja, hogy létezünk, hisz már támadta is őt meg, amit azóta is borzasztóan sajnálok. Sőt.. Azt is tudja, hogy én az vagyok, bár még nem látott átváltozva, így csak remélni tudom, hogy nem fog világgá futni ijedtében..
Azért gondoltam, hogy most mutatom meg, mert ha rájön, és ki is szeret belőlem, akkor inkább most tegye. Nem mondom, hogy most könnyebb lenne, de inkább akkor bele se kezdünk a kapcsolatba.
Most, hogy így megbeszéltem ezt magammal, újra, elindulok Vio felé. Ő is pont jön erre felé, így mosolyogva felém szalad, amikor meglát, és az ölembe ugrik. Én csak nevetve megforgatom, majd leteszem és puszit nyomok a homlokára.
-Mehetünk, hercegnő? -felé nyújtom a kezem, amit habozás nélkül meg is fog, így összekulcsolta az ujjainkat.
-Mehetünk! -mondta teljesen feldobódva. -De amúgy hova is megyünk?
-Egy gyönyörű helyre, bízz bennem. -rákacsintok mosolyogva, mire elpirul és előre néz, hogy ne lássam.Én csak nevetve magamhoz húzom, és átölelem. Így sétálunk, mígnem egy kisebb tisztásra érünk, ahol egy kis patak csordogál. Ezernyi virág, amiken sok száz pillangó amik, ahogy közeledünk, felröppennek. Ránézek Vio-ra, akinek csak csodálat és boldogság tükröződik a szemén, ahogy körbenéz.
Én közben leterítem a pokrócot amit hoztam és letelepszek rá. Egyszer csak azt érzem, hogy a mellkasomra hajtja a fejét, és úgy ölel át, mire magamra húzom, így rajtam fekszik.
-Köszönöm, hogy megmutattad ezt a helyet. Gyönyörű. -mondja, majd rám néz.
-Igazán nincs mit. -eltűrök a szeméből egy hajtincset a füle mögé. -Nálad nem gyönyörűbb. -elmosolyodok, hisz visszahajtja a mellkasomra a fejét, amiről arra lehet következtetni, hogy elpirult.-Szeretnéd megismerni Nyx-t? -simizem a fejét, amit most felemel, és kérdőn felém fordít.
-Hogy kicsodát? -az értetlen fején csak elmosolyodok, és letessékelem magamról.Felkelek a pokrócról és kissé hátrálok tőle, mire ijedten néz rám.
-Ne aggódj, nem hagylak itt. És nem lesz semmi gond. -biztatóan rámosolygok.
YOU ARE READING
Firgrove-i farkasok
WerewolfNoah élete nem könnyű. Azon kívül, hogy húgára kell vigyáznia, apja sürgetésére a lélektársát is keresnie kell. Mindezek mellett vérfarkas, amit nem lenne jó az emberek tudtára adni. Nem lesz egyszerű feladat egy "19" éves srácnak.. Violet élete se...