12. rész

133 3 0
                                    

*Noah szsz.*

Kellett egy falka gyűlést tartani, amikor suliba kéne mennem.. Na mindegy. Nem volt időm átöltözni, így úgy ahogy voltam a suli felé igyekeztem. Ahogy látom Alex is hasonló helyzetben van.

Amikor belépünk a terembe, érzem Rose, és Vio tekintetét is rajtunk, illetve, hogy zavarba jönnek tőlünk. Vio gondolom, vagyis remélem, miattam, míg Rose Alex miatt. Ezáltal édes egyetlen hugicámnak erősebb lett az illata, amit már Alex is észrevesz és kajánul elvigyorodik.

Hátra sietünk a helyünkre a tanár bocsánatát kérve. Bár nem nagyon tudok fókuszálni. Tudom, hogy időnként hátra - hátra les mindenki, hogy vajon miért vagyunk ilyen öltözékben.

Szünetekben a megszokottnál többen vannak körülöttünk, hisz aki eddig nem is, most biztos belénk szerelmesedett.

Vio nagyon feltűnően bámult rám, ezért mosolyogva megindulok felé a lányok között. Mikor odaérek, velem egy időben Alex is csak ő Rose-hoz, zavarában lehajtja a fejét és kezüket kezdi el vizslatni. Ahogy oda nézek, látom, hogy már - már görcsösen szorítják egymás kezét.

Ujjaimmal óvatosan az álla alá nyúlok ezzel kényszerítve, hogy rám nézzen. Amikor rám néz zavarodottan elmosolyodik és még pirosabb lesz az arca, mint eddig. Óvatosan nyomok egy puszit, most a szája sarkába, mire ha lehet még vörösebb lett.

-Csak mert tegnap beszaladtál, hercegnő. -úgy mondom, hogy csak ő hallja.
-Most ezt miért kellett? Ezek után csak mindenki jobban meg akar majd kapni. -suttogja, miközbe tekintete akarva/akaratlanul is a számra téved, majd vissza a szemembe.
-Miért ne? Tudják csak, hogy kit szeretek. -szinte csak tátogok, de ő így is érti. Vagyis gondolom, hisz hirtelen elkapja a fejét. Erre én csak elmosolyodok, majd szemet forgatva indulok vissza a helyemre, mert mint mindent, ezt is elrontja a tanár azzal, hogy bejön.

Az órán azon gondolkozok, hogy Nyx-t is be kéne mutatni neki. Erre a gondolatra Nyx szinte megveszett, és azt várja, hogy mikor lesz ez.

Remélem nem fogom nagyon megijeszteni majd, ha eljön erre az idő..

Firgrove-i farkasokWhere stories live. Discover now