*Noah szsz.*
Csakis jobb lehet nálam az a lány.. Nem egy ilyen megtört.. Szerethetetlen lány..
Jaj igen. Azt elfelejtettem említeni, hogy a társamnak belelátok a fejébe. Illetve, hogy falkatagokkal tudok beszélni telepatikusan.
Amikor meghallottam, hogy ilyet gondol.. Én azt hittem mindjárt leütöm, amiért ilyen egyáltalán az eszébe jut..
Morgok egy aprót, és véletlen átengedek Nyx-nek. Neki se kellett több, megfordul Vio karjaiba és magához öleli.-Ilyet még egyszer meg ne halljak.. Még csak a gondolataidban sem.. -hasonlít morgásra, de tudom hogy értette.
-Micsodát? -eltol magától és értetlenül néz rám.
-“Csakis jobb lehet nálam az a lány.. Nem egy ilyen megtört.. Szerethetetlen lány..” -ismétlem meg előző gondolatmenetét, mire elkerekedik a szeme, majd szomorkásan le is hajtja a fejét.
-De ha egyszer igaz..
-Miért lenne igaz? Az elmúlt egy hónapban sok rossz dolgon mentél keresztül.. Persze hogy meg vagy törve.. De azon leszek.. -mondja Nyx, de itt belejavít. -De azon leszünk, hogy összeragasszunk, mégha nem is sikerül elsőre. Ha több hónapot vesz is igénybe, akkor majd pár hónap múlva, már ugyanaz a lány leszel, mintha meg se történt volna ez az egy hónap.. És. Nem igaz, hogy nem vagy szerethető, hisz én szeretlek. És kérdezz csak meg bárkit a falkában.. Senkit sem szerettem még előtted. -Nyx belebújik Vio nyakába, és mélyen belélegezzük az illatát, a miénket pedig jobban éreztetjük, hogy megnyugodjon.
-Nagyon kedves szavak ezek Nyx, de.. De ha majd meglátod azt a lányt, engem úgyis elfelejtesz.. Tudom hogy megy ez.. -valószínűleg megérzi az illatom, mert egyből egy ilyen kérdést tesz fel. -Na jó, ezt hogy csinálod, vagy.. csináljátok?
-Mégis micsodát? -nézek (vagyis Nyx) rá kissé értetlenül.
-Hát hogy tudod irányítani, hogy erősebb, vagy gyengébb legyen az illatod?
-Ja, ha meg kell téged vigasztalni csak akkor tudom irányítani. Amúgy csak akkor erősebb ha pl valamivel túlterheltem magam.
-Jaaa értem.. -most ő bújik a nyakamba és mélyeket lélegez az illatomból, mire csak elmosolyodok, és vissza is kapom az irányítást Nyx-től.Pár perc múlva vissza is megyünk a többiekhez, ahol Daniel, még mindig dumál a többieknek. Vio mellé, én pedig Vio mellé ülök le, mint ezelőtt, de most engedek egy kicsit a féltékenyebb oldalamnak, így a derekánál fogva húzom magamhoz közelebb Vio-t, hogy tudassam Daniel-el, hogy Vio az enyém. Ahogy sejtettem.. Most az ő szemében villan meg az ellenséges szándék felém. Én csak elvigyorodok, de véletlenül se venném el Vio derekáról a kezem.
YOU ARE READING
Firgrove-i farkasok
WerewolfNoah élete nem könnyű. Azon kívül, hogy húgára kell vigyáznia, apja sürgetésére a lélektársát is keresnie kell. Mindezek mellett vérfarkas, amit nem lenne jó az emberek tudtára adni. Nem lesz egyszerű feladat egy "19" éves srácnak.. Violet élete se...