*suli vége*
Az órák nagy részét azzal töltöttem, hogy Violet-et figyeltem, ami Alex-nek is feltűnt, de nem kérdezett.
Megyek kifelé a teremből, de Rose utánam szól.
-Noah! Gyere kicsit! -kapásból visszafordulok, és ahogy tudok oda is lépek mellé.
Amikor mellé érek, az ő és a Violet illata csak úgy száll felém, ami kicsit "megrészegít" (mármint nyilván Violet illata). Rose megölel, mire kicsit megrázom a fejem, és vissza ölelem.
-Mizu? -eltolom kicsit, hogy lássam az arcát, és azt látom hogy vigyorog.
-Jah, semmi csak szerettem volna bemutatni a legújabb barátnőmet. -mutat Violet-re.
-Szia, Noah vagyok. -mosolyogva kezet nyújtok.
-Violet, de ezt már tudod. -ő is mosolyog, majd bele csúsztatja a kezét az én tenyerembe. Adok egy gyors puszit a kézfejére, mire láthatóan elpirul. Erre mosolyom csak még szélesebb lesz.Folytatnám utam kifelé a teremből, amikor visszatér Violet hangja, és utánam szól.
-De hívj nyugodtan Vio-nak. -kicsit zavarba jön, így hozzáteszi. -Jobban szeretem ha a barátaim Vio-nak hívnak.
-Akkor Vio, megtiszteltetés, hogy a barátod lehetek. -meghajlok, mintha valami királynő lenne, mire mindhárman fel nevetünk.-Eljössz enni valamit velem? -a húgom ezúttal engem vesz célba a kérdésével.
-Veled bármikor törpe. -összeborzolom a haját, mire szúrósan rám, majd kedvesen Vio felé pillant. -Na és te? Ugye te is jössz? -"boci" szemekkel néz rá.
-Ha nem zavarok.. -zavartan elmosolyodik, amit én csak úgy figyelek. Istenem, milyen édes még zavarban is.
-Szerinted ha zavarnál megkérdeztem volna? -meglöki kicsit a vállát bohókásan, majd körülnéz. -Alex? Ő nem akar jönni?
-Mivan velem? -amint meghallotta a nevét itt is terem. Csak megforgatom a szemem.
-Eljössz velünk kajálni? -vigyorogva néz rá drága húgom.
-Természetesen kisasszony. Egyébként Alex vagyok. -kezét Vio felé nyújtja, aki el is fogadja, így kezet ráznak.
-Violet. -bólint egy aprót.Hmm, akkor neki csak semmi Vio? Ez tetszik.
Elindulunk így négyen kifelé, amit a lányok gyilkos pillantásokkal jutalmaznak miattunk, a fiúk pedig nyilván a lányok miatt.
YOU ARE READING
Firgrove-i farkasok
WerewolfNoah élete nem könnyű. Azon kívül, hogy húgára kell vigyáznia, apja sürgetésére a lélektársát is keresnie kell. Mindezek mellett vérfarkas, amit nem lenne jó az emberek tudtára adni. Nem lesz egyszerű feladat egy "19" éves srácnak.. Violet élete se...