60. rész

69 2 0
                                    

*Noah/Nyx szsz.*

Egy hónap.. Egy hónap, hogy itt fagyoskodok egyedül a hidegben..
Eldöntöttem, hogy legalább egy valakinek muszáj életjelet adni magamról..

Az első aki eszembe jutott, az anyu volt, de biztos vagyok benne, hogy szólna Vio-nak, azt meg nem szeretném.. Utána jött Rose a képbe, majd Alex, de velük is csak az lett volna, mint anyuval..

Így hát maradt az orvos, aki mindig segít nekünk bármi történik..

Ezáltal lassan, de tényleg nagyon lassan indulok a rendelője felé. Plusz három nap.. Nem sietek én sehova. Nekem már úgyis mindegy..

Mikor végre odaérek, konkrétan be esek az ajtón. Nem érdekel, hogy ki lát meg, vagy ki nem. Muszáj volt ide bejönnöm..

Egyből szaladnak hozzám vagy hárman, és próbálnak felemelni, de bonyolultabbnak bizonyult nekik, így vagy még három embert hívnak ide, ezért már csak csak sikerült felemelniük, és be is visznek egy szobába. A fények miatt csukva tartom a szemem, ugyanis az elmúlt egy hónapot konkrétan végig aludtam..

Egyfolytában a Vio-val lévő közös emlékeink jutnak eszembe. De erőm nincs se visszaváltozni, se úgymond felébredni..

Érzem, hogy elkezdenek kivizsgálni, de nem vagyok itt teljesen. Próbálok valamit megtudni Vio-ról folyamatosan.. De, valószínűleg, Daniel miatt ez nehezebben megy mint gondoltam..

Ez idő alatt Rose, Alex, anya, és még apa is próbált velem kapcsolatba lépni, de nem hagytam nekik. Nem akartam, hogy rám találjanak. És még most sem akarom..

Amikor lépnek el mellőlem, utánuk szólok eléggé rekedten.

-Kérem.. Ne szóljanak senkinek.. Nem akarom, hogy tudják, hogy hol vagyok..
-De Noah.. Valakit muszáj értesítenünk.. Nem maradhatsz itt örökre..
-Akkor majd visszamegyek az erdőbe.. Eddig is elvoltam ott, most se lesz másképp..
-Noah.. Nem hinném, hogy jó.. -a szavába vágok.
-Nem érdekel. Vissza megyek és kész. Előbb utóbb úgyis vissza kell jönnöm, hogy ne fagyjak ketté..

Erre már nem mond semmit, csak sóhajt egyet, és végül rábólint.

Firgrove-i farkasokWhere stories live. Discover now