Глава 12

21 2 0
                                    

Валъри

Няколко дни по късно

Днес беше откриването на ресторанта. Разбрах се с останалите да се срещнем в къщата на Макс и Киара и от там да тръгнем заедно. Роклята си взех на предишният ден и изглеждаше по добре от колкото си представях. Докато ме гримирах си поговорих с Никълъс който започна да ми липсва още повече. Искаше ми се да бъде с мен, но не може. Обеща ми обаче скоро да дойде.

Облякох роклята си и бях напълно готова

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Облякох роклята си и бях напълно готова. Обух токчетата си и слязох на долният етаж където видях родителите си и Дядо в хола.

"Излизаш ли? Много си красива"

"Благодаря ти татко. Да ще тръгвам. Разбрах се с приятелите си да се срещнем в тях и да отидем заедно"

"Добре, и да се пазиш" кимнах и излязох от къщата. Карлос ме видя и подсвирна с уста а аз се изкикотих.

"Милейди" отвори ми вратата на колата и ми помогна да се кача. Той зае шофьорското място и тръгнахме към къщата на младото семейство.
По пътя си говорехме за всякакви теми като не пропусна да ми каже да внимавам къде ще се озова.

Пристигнахме пред вече познатата къща и слязох от колата запътвайки се към входната врата. Позвънях на звънеца и след минута вратата се отвори от Макс

"Здравей" направи ми път да вляза

"Здравейте!" Поздравих щом видях всички наредили се в хола.

"Изглеждаш невероятно."

"Благодаря! Вие също. Всички сте страхотни"

"Чакай да ни видиш с маските и ще припаднеш. Изглеждаме нелепо" оплака се Деймън, но все пак разкри усмивка си.

"Аз също не съм много доволна. Ще ги носим за малко и после ще ги свалим спокойно"

"Е ще тръгваме ли?" Подкани ни Киара и се съгласихме. Качихме се в двете коли като аз бях при Доминик и Дилара които вече официално живеят заедно, но за жалост все още имат някакви проблеми с баща й. Все още не мога да проумея какъв е този човек. Не знам какво не харесва на Доминик. Добро красиво младо момче което се грижи само за себе си и работи.

Стъклена ЛюбовTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang