Глава 14

17 1 0
                                    

Валъри

"Валъри Стоун официално обяви новата си връзка"

"Младата актриса крие годеника си зад маска"

Това бяха едни от най-новите новини в интернет.
Цял ден телефона ми не е спрял да звъни и не стига само това а и на работа всички ме разпитваха за страхотната новина която Деймън съобщи предишната вечер. Не знаех какво да им кажа за това просто им отговарях че ще говорим след работният ден. А след работният ден излязох колкото се може по бързо и се качих в колата при Карлос.

"Как мина денят ти?"

"Ужасно!"

"А от кога си във връзка?"

"От достатъчно време" отговорих със същите думи на мъжа.

"Но аз защо не знам?"

"Нужно ли е да ти казвам всичко?"

"Да! Ако нещо ти се случи дядо ти ще държи мен отговорен."

"Спокойно нищо няма да ми направи." Това беше последното нещо което казахме през целият път. Щом спряхме пред къщата ни Карлос ми отвори вратата и слязох. Поех си дълбоко въздух и се запътих към входа на къщата. Мина ли през тази врата един Господ знае какво следва.

Отключих вратата и влязох. Надникнах в хола където видях мама и татко. Те също ме забелязаха. Започва се.

"Имаш един час да се приготвиш за вечерята." Каза татко и отново върна поглед върху телефона си. Погледнах мама която само си пое дълбоко въздух и се изправи от дивана. Бавно пристъпваше към мен, но вместо да спре ме подмина и се качи нагоре по стълбите. Това даже е по зле от това да ми се карат.

Избърсах сълзите от очите си и се качих по стълбите към стаята си където веднага седнах на малкото диванче. Трябва да говоря с Деймън. Трябва да се разберем какво ще кажем на родителите си. В какво ме забърка?

Извадих телефона от малката си чантичка и видях многото пропуснати обаждания от Никълъс. Трябва са говоря и с него, но ще изчака малко. Набрах номера на Деймън и изчаках да вдигне.

"Ало?"

"Деймън, аз съм вкъщи. Имаме един час да се разберем какво ще кажем на родителите си."

"Да се срещнем"

"Казах че имаме час! Не мога да изляза от къщата. Какво да кажа на нашите като ме питат?"

Стъклена ЛюбовWhere stories live. Discover now