Глава 9

23 3 0
                                    

Колко е хубаво да станеш рано, но да знаел че не си на работа. Мисля да отида на фитнес понеже не съм ходила от както съм в Русия. След това може да реша какво ще облека на онова откриване. Има една седмица до тогава, но не знам дали ще имам времето да обикалям. Взех телефона си за да пиша на Киара и Дилара да дойдат с мен, но се сетих за реакцията на момчетата от предишният ден. Дали аз съм била проблема? Реших да не ги занимавам днес за това станах от леглото и влязох в банята а след това се облякох и слязох за закуска точно на време.

 Дали аз съм била проблема? Реших да не ги занимавам днес за това станах от леглото и влязох в банята а след това се облякох и слязох за закуска точно на време

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"Добро утро!"

"Добро утро, скъпа"

Седнах на мястото си до мама и закуската ни започна.

"Мамо, мисля да отида до фитнеса а след това на пазар. В неделя съм на откриването на един ресторант и трябва да си намеря рокля също и маска. Искаш ли да дойдеш с мен?"

"Да, миличка, ще дойда."

"Добре щом се прибера от фитнеса ще отидем."

След закуската се качих в стаята си. Взех си необходимите неща и излязох от къщата. Карлос ме закара до фитнес залата и реши че ще ме изчака да приключа с тренировката си. Сложих слушалките си и си пуснах хубава музика.

Бях на пътеката когато забелязах едно момче което се набираше на лост и гледаше към мен. Колко хубав флекс на тялото. Така ли свалят днешните мъже? Продължих с тренировката си без да му обръщам внимание и накрая му омръзна да опитва да спечели вниманието ми и изчезна. Тази зала беше много голяма. До колкото чух има и място с боксова круша също тенис на маса и някакви други такива. Интересно. Трябва някой ден да разгледам, но сега искам да се прибера за да си взема душ, и отново да изляза.

Така и направих. Прибрах се и веднага отидох в банята а след това се облякох в къси дънки и бял потник. Слязох в хола където беше майка ми.

Стъклена ЛюбовDonde viven las historias. Descúbrelo ahora