Глава 40

16 2 0
                                    

Довечера е дългоочакваната премиера. Всички ще отидем. Родителите на Деймън, братята му, Ник, родителите ми та дори и дядо. Нямах търпение понеже бях сигурна че филма ще се хареса на много хора. Бяхме се разбрали с други две момичета от филма да отидем на гримьор като те ще бъдат и на фризьор след това, но аз реших че не искам понеже не ми се иска този Дилън ли е чук ли е какъв е да види на диванчето цял ден и да не можем да си кажем и дума с момичетата понеже той веднага ще докладва на Деймън.

В момента съм в стаят си и си къдря косата която преди малко изправих. Просто не се харесах. Не, харесах се, но не знам какво искам. Бях готова да се откажа и да отида наполовина къдрава и наполовина права с черни петна от разказана спирала понеже ми се плачеше.

Преди да изпадна в нервен срив на вратата ми се почука а след това се отвори и се показаха двете ми прекрасни етърви.

"Как върви?" Попита ме Дилара и двете застанаха зад мен поглеждайки ме в огледалото.

"Ужасно"

"Защо?" Обърнах се към тях и ги погледнах тъжно.

"От един час си горя косата понеже не знам какво искам"

"Добре, успокой се. Това ли е роклята ти?" Киара посочи роклята която беше закачена. Кимнах й в отговор. "Какво ще кажеш да накъдрим тази прекрасна дълга златна коса и да я хванем на висока опашка"

"Не знам"

"Доверяваш ли ми се?" Обърна ме към огледалото и двете ме гледаха с усмивки.

"Напълно" това чакаха. Киара се зае да ме къдри с Дилара накарахме да седне на леглото и да ми избере бижута. Все пак не трябваше да се преуморява. "Момчетата още ли ги няма?"

"Дом ми писа че се прибират" отговори ми Дилара докато ми избираше обеци.

***

"Как сте Дами?" Доминик и Макс се появиха и целунаха съпругите си "Валъри, изглеждаш много добре"

"Много ви благодаря момчета." Усмихнах им се и продължих да гримирам Дилара докато Киара се къдреше. Разбрахме се аз да гримирам и двете а Киара да се заеме с косите. Изглежда й се отдава. "Къде е брат ви?" Попитах, но след като не получих отговор и погледнах "къде е отишъл?"

"Имаше още работа. Не се притеснявай обеща че ще дойде."

"Добре" продължих с грима на Дилара а след това и с този на Киара. Щом свърших оставих Киара да оправи косата на Дилара за да се облека.

Стъклена ЛюбовHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin