"Какво?" Никълъс се изправи и гледаше ту мен ту Деймън. Обърнах се към мъжа до мен и се вгледах в сините му очи.
"Какво става Дейми?"
"Защо го направи? Нали никой друг не трябваше да разбира?"
"Но аз му имам доверие"
"Валъри!"
"Някой ще ми обясни ли какво става?"
"Нека най добрата ти приятелка да ти обясни. Аз излизам"
"Да отивай отивай. Не я карай да чака" извиках се и след думите ми чух трясъка на вратата "нека Валъри цял живот чака. Нека тя цял живот страна" насълзиха ми се очите и за да не ме види никой се качих на горният етаж. Бях толкова ядосана че не можех да остана повече в тази къща. Взех един куфар и започнах да слагам дрехи в него без дори да ги сгъвам.
"Вал?" Ник влезе в стаята, но не го отразих "Вал, стига." Дръпна дрехите от ръцете ми и ме прегърна. Това ми трябваше за да се разплача. "Спокойно." Галеше косата ми. По големият брат който никога не съм имала.
***
"Разкажи ми какво се случва" Попита щом се бях успокоила
"Не се запознах с Деймън в Ню Йорк. Никога не сме имали връзка. Всичко беше лъжа. Излъгах те, Ник. Излъгах най близкият си за да не сгафим а той..той е виновен за всичко. Ако не беше изръсил на интервюто че сме заедно и даже че ще се женим сега щях да си бъда в Сиатъл и всичко щеше да бъде различно."
"Сигурно така е било писано"
"Не, той го написа. Не мога да го търпя и ден повече. Не искам да го виждам, мразя го. Мразя го"
"Знаеш ли какво? Знам кога ме лъжеш докато говорим очи е очи. В момента го правиш" вдигнах погледа си. Какво има предвид? "Ти не мразиш Деймън. Никога не си го мразела. Валъри която познавам никога няма да се съгласи на такова нещо ако не изпитва нещо към човека. Ти си влюбена в Деймън. Още от самото начало"
***
Деймън
Умът ми все още не може да проумее това което Валъри направи. Как можа да го изръси просто така. И то за втори път. Добре, приех първият път когато каза истината на братята и снахите ми, но този път.. как можа? И то заради някаква си глупост. Понеже съм щял да бъда с Теа вместо да излезем на скапаната вечеря. И Какво да направя? Момичето ми звънна и каза че спешно трябва да се видим. Може би е станало нещо. Но Валъри няма как да разбере това.
YOU ARE READING
Стъклена Любов
RomanceЗа сравнително краткият си опит с живота съм виждал всичко. Болката, лицемерието и омразата винаги са били залепени за мен. В този ред на мисли е очевидно колко смаян бях след появата на русото торнадо в живота ми и ми показа че всъщност нищо не съм...