O týden později
Dnes je první den školy! Abych tak shrnula, co se za ten týden stalo. Mě i Em přijali na školu. První rok budeme chodit do stejné třídy, ale pak se to bude dělit. Jsem šťastná, že jsme zatím spolu. Nebylo pro mě nijak těžké se se školou rozloučit, stejně jsem tam, až na pár výjimek, ty lidi moc nemusela. S Lukášem jsem od doby, co jsme se rozešli, nemluvila a už se nějak dostávám i přes Jeremyho. Em mi dost pomáhá. Máma už se přes ten incident v parku taky dostává, ale i tak mi to bude ještě nějaký čas vyčítat.Škola je třicet pět minut cesty autobusem. Moc nejsem nadšená z toho dojíždění, ale chodit na tuhle školu byl můj sen. Z domu jsem vyšla, už v sedm. Vlastně ani nevím, jak jsem dokázala tak brzo vstát. Když jsem Em vyzvedla, pokračovaly jsme rovnou na zastávku. ''Tak co jak si spala?'' Zeptala se mě hned potom, co jsme se objaly. ''Jo, už mnohem líp.'' ''Jsem ráda, že si se přes to tak rychle dostala.'' Usmála se a já ji úsměv opětovala. Když nad tím tak přemýšlím, ještě jsem se přes to nedostala, ale musím jít dál a přestat na to přestat vzpomínat. Byl to jen úlet. A Jeremy byl idiot.
Celou cestu jsme se bavily o tom, jaké to tam asi bude. Obě dvě jsme z toho byly tak neskutečně nadšené, že jsme o tom opravdu dokázaly mluvit celých třicet pět minut.
Když jsme vystoupily, tak jsme asi pět minut šliypo takové ulici, kde byly obchody s oblečením, doplňky a dekoracemi do bytu. ''Bože, strašně ráda bych se do těch obchodů šla podívat.'' Když mi to Em řekla, ani se mi nekoukla do očí. Pořád si prohlížela výlohy. Byla taková nákupní maniačka, no... já vlastně taky. ''Můžeme si tam skočit po škole.'' Navrhla jsem a ona jak jinak, než souhlasila.
Konečně jsme došly před školu. Vypadala ještě mnohem líp, jak na fotkách. Vzdychly jsme a pomalu vešly dovnitř. Před tím jsem si ale všimla školy, která stála asi padesát metrů od té naší. Byla to obyčejná střední.
Z pohledu Jeremyho
Do školy se mi vůbec nechce. Před týdnem jsem naposledy viděl Lolu. Nechápu to, pořád ji mám v hlavě. Její sexy prdelku. Snažím se to dostat z hlavy pomocí jiných holek a baví mě to, jen to stále moc nepomáhá.No nic musím vyrazit. Ve škole mám být za deset minut. Projdu kolem jedné školy a pak zamířím k tvé své. U dveří už na mě čekají dva mý kámoši a čtyři holky, které tvrdí jako, že jsme kamarádi, ale i tak po mě touží. Poznám to z jejich pohledu. ''Čau kámo.'' Pozdravil mě Jack. Dali jsme náš pozdrav, pak jsem to stejné zopakoval i s Oliverem. Ten se mě potom zeptal. ''Tak co jak bylo na chatě s rodinou?'' Vytáčel mě ten jeho provokativní tón. ''V pohodě. Vyspal jsem se z pár holkama. Takže se to dalo zvládnout.'' Oba se zasmáli a začali mi vyprávět o holkách, který měli oni, zatímco jsme měli všechny čtyři holky za zadkem.
Den ve škole proběhl normálně. Někteří učitelé nás sice šetřili, ale většina nám nemilosrdně diktovala látky s nadějí, že si alespoň něco zapamatujeme... no já nevím jak ostatní, ale asi bych všechny učitele zklamal. Potom jsme šli ještě pokecat před školu. Bylo tam hodně lidí, nejen z naší školy, ale i z té vedlejší.
Z pohledu Loly
Když jsme našli naši třídu, zbývalo pár minut do zvonění. Sedly jsme si vedle sebe a rozplývaly se nad tím, jak je ta škola nádherná. Když v tom si na naši lavici sedla nějaká holka. ''Ahoj. Jsem Grace.'' Mile se usmála. ''Já jsem Lola.'' ''A já jsem Em.'' ''Vy tu jste nové, že?'' Obě jsme jen přikývli. A ona pokračovala. ''Řeknu vám, jak to tu chodí.'' Mluvila, dokud do třídy nevešla učitelka. Dozvěděli jsme se třeba to, že ve vedlejší škole jsou fakt sexy kluci, a že vždy jsou odpoledne před školou, balej holky a kecaj. Taky nás varovala, že někteří z nich jsou pěkní děvkaři a většinou si nepěstují vztahy, jen se s holkou vyspí a odkopnou ji. V téhle škole se mi bude líbit. Spřátelily jsme se tam ještě s nějakými kluky. Musím uznat, že se mi jeden z nich celkem líbí, možná bych díky němu mohla zapomenout na Jeremyho. Za pokus by to stálo.Po škole jsme šli ven na doporučení Grace. Povídaly jsme si a pozorovaly některé dost sexy kluky.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Jej další díl :D všem vám moc děkuju za každé přečtení jste skvělí :3 asi už tušíte co se teď stane, ale i tak jsem se rozhodla vás napínat :D omlouvám se za chyby čeština není moje silná stránka :,D zítra čekejte další díl :3
Viky ^^
ČTEŠ
Náhodná setkání [opravuje se]
Romance''Nebyla to láska na první pohled. Nebyla to láska po prvních několika větách, co jsme spolu prohodili ani po prvním společně stráveném dni. Ale když jsem se zamiloval, byla to opravdová láska.'' Příběh dvou lidí, kteří se protloukali životem, o kte...