73. kapitola

5.5K 248 49
                                    

Z pohledu Loly
Vychutnával jsem si úžasnou chuť sýrové pizzy. ''Jé ahoj. To jsme se, ale dlouho neviděli,'' objevila se u nás Abigail s šiřoký úsměvem na tváři, který by působil stejně, i kdyby tam měla napsáno: Jsem falešná kráva. Nepozdravila jsem ji ,jen věnovala malý, hlavně falešný úsměv a pokračovala jsem v jídlu. Jack měl ruku obmotanou kolem jejího pasu a narozdíl od ní se usmíval upřímně. ''To bys nevěřila, co tady ti dva dělali,'' řekl se smíchem a Abigail se na něj s očekáváním dívala. Normálně by mě naštvalo, že Jack mluví o našem perfektním sexuálním zážitku, jenže tentokrát mi perfektně nahrál do karet.

''Normálně si to tady rozdali na záchodech.'' Abigail pootevřela pusu. Jak říkám, tohle ji musela dostat na kolena, ne doslova, ale psychycky určitě ano. Uchechtla jsem se a chytla Jeremyho ruku, kterou měl položenou na stole. ''Byly i divnější místa,'' šeptla jsem potichu a zasmála se. Tváře ji začaly rudnout. Vyzařovala z ní naštvanost. ''Já už půjdu,'' otočila se na svém vysokém podpatku a odešla. Bod pro mě, zaradovala jsem se.

Z pohledu Jeremyho
Lola zvládla perfektně odbít Abigail. Odešla rudá jako rajče. Nic netušící Jack si sedl na židli mezi mě a Lolu. ''Nevíte, co to s ní je?'' ''Je to děvka,'' odpověděla upřímně Lola a prohlížela si trojúhelník pizzy. ''Cože?'' Ten kluk nic nechápe. ''Má pravdu,'' souhlasil jsem s Lolou. Co kdyby se do Abigail Jack zamiloval a pak by zjistil, že je to děvka, která ho podvádí s padesáti lidma najednou? Fajn to je blbost. I Jackovy musí docházet, že je to kráva, jen s ní chce sex. ''Jednou na mě vystartovala před školou, protože chtěla, aby jsme se s Lolou rozešli.'' Vykulil na mě oči. ''To že udělala?'' ''Jo,'' vložila se do naší konverzace zase Lola. ''To bych do ní neřekl. Myslel jsem, že by to konečně mohl být nějakej delší vztah,'' povzdechl so a zakoukal se na ulici za oknem. ''Ty máš na lepší. Na mnohem lepší,'' položila mu Lola ruku na rameno a usmála se. Úsměv ji smutně opětoval.

Dopil jsem poslední doušek coly a společně s Lolou a Jackem jsem vyšel z restaurace. ''No nic. Půjdu domů. Čau,'' rozloučil se Jack a vydal se opačnou stranou. ''Čau,'' odpověděli jsme současně.

''Konečně sami,'' Povzdechl jsem si úlevou. ''Vždyť už jsme dneska sami byli,'' zasmála se. ''Kdy?'' ''Třeba... no... vlastně, to tam zrovna vešel Jack... máš pravdu. Konečně samj.'' Stoupla si přede mě a přitiskla svoje rty na moje. ''Už jsem ti řekl, jak ti to na tom záchodě šlo? Vidíš? Zase další důkaz, jak si perfektní.'' Zasmála se. ''Vzdej to. Mě nepřesvědčíš.'' ''Já se nikdy nevzdám.''
----------------------------------------------------------------------------------------------
Další díl :3 páni už 73. kapitola, neuvěřitelné, jak to letí :o ale nebojte kapitol bude přes stovku, protože bych to asi u stovky ukončit nezvládla :D děkuju za 37,8K reads :3 snad se vám díl líbil :3 omlouvám se za chyby ;D vote nebo koment potěší :3 mějte se :3
Viky ^^

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 02, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Náhodná setkání [opravuje se]Kde žijí příběhy. Začni objevovat