16. kapitola

6K 306 16
                                    

Z pohledu Jordana
Včera na té párty jsem to nehorázně posral. Už jsem ji skoro měl. Kdybych ji Věřím, že to nějak zvládnu, ale udělal jsem si to těžší, a to o dost. Jeremy to určitě dlouho nevydrží a s někým se vyspí. V tomhle směru ho znám, až moc dobře. Musím jenom nějak vymyslet, aby na to Lola přišla. Protože to já ji musím dostat do postele, to já musím tentokrát porazit Jeremyho. Vždy mě v tomto porazil. Vždy. Ale s Lolou se to změní.

Z pohledu Jeremyho
Celou noc jsem nemohl spát. Do prdele, co je na ni tak výjimečného, že na ni musím pořád myslet. Možná bych se měl nějak odreagovat. Jedna celkem sexy holka, mi nedávno psala, jestli bych si to s ní nechtěl zopakovat. Možná bych díky tomu na ni, alespoň na chvilku přestal myslet. Jo, zavolám ji tak v jedenáct. Měla vždycky hrozně dobrej zadek. Pokusil jsem se usnout s myšlenkou na tu hrozně sexy holku, no ale usnul jsem s myšlenkou na Lolu.

Probudil jsem se po desátý. Nechtěl jsem to oddalovat a zavolal jsem jí rovnou. ''Ahoj Jeremy.'' Ozval se z mobilu její pisklaví hlas. Jediná věc, která mě na ni štvala. ''Ahoj Lex. Ty si mi psala, jestli si to nechci zopakovat. Nemáš dneska čas?'' Nadhodil jsem. ''Jo mám. Ve dvě by se mi to hodilo.'' Úplně jsem viděl ten její umělý úsměv. ''Ve dvě to je super.'' Sám sobě jsem přikývl. ''Fajn. Přijdeš na sídliště u tvojí školy? Půjdu od kamarádky.'' ''Dobře. Ahoj.'' Rozloučil jsem se s ní. Tohohle hlasu jsem měl již plné zuby. ''Ahoj Jeremy.'' Zavěsil jsem. Asi si sebou vezmu lepící pásku, aby nemohla mluvit, protože toto bude neskutečně složité vydržet.

Ve dvě jsem vyrazil. Přijdu o trošku později, ale ona na mě bude určitě čekat. Je jako čivava, dělá, co ji řeknu a i ty zvuky, co vydává, k čivavě sedí. Měl jsem pravdu. Čekala před jedním z paneláků. Jen co mě uviděla, vrhla a začala mě zuřivě líbat.

Z pohledu Jordana
Náhodou jsem si z okna všiml, jak před protějším panelákem stojí sexy holka. Ale najednou se někam rozběhla. No to mě poser. Vždyť to je Jeremy! Rychle jsem vzal mobil a vyfotil je. Líbali se pěkně dlouho, takže jsem na to měl dost času. Tohle jsou body pro mě. Sice ji to nedostane do postele, ale je to dobrej začátek. Můžu si ji alespoň nějak usmířit, prozatím. Našel jsem číslo na Lolu a fotku ji poslal. Tak velkou radost, jsem snad ještě z ničeho neměl.

Z pohledu Loly
Kreslila jsem a najednou mě vyrušilo zapípání mobilu oznamující zprávu. Odemkla jsem mobil a okamžitě mi vyskočila ikonka nové zprávy a jméno odesílatele. Jordan! Jak ho může napadnout mi psát? Nechápala jsem ho. Nechápala jsem, jak může být schopný ještě něco zkoušet. I když se mi nechtělo, zprávu jsem otevřela. Přejela jsem ji pohledem.

Ahoj Lolo. Omlouvám se za to, co se stalo na té párty a hlavně se koukni na obrázek, co jsem ti poslal. Jenom aby sis nedělala zbytečný naděje. Je mi líto že se to dozvídáš takhle.

Rozklikla jsem obrázek. V tu chvíli se mi nahrnuly slzy do očí. Nijak jsem s nimi nebojovala a do několika vteřin mi již stékaly po tváři. Na obrázku byl Jeremy, jak se líbá s nějakou holkou. Došlo mi, jak jsem byla naivní. Lidi se nemění, to sakra ne. Ale já přesto musím udělat takovou blbost a znovu se do něj až po uši zamilovat. Lehla jsem si na postel a hlavu zabořila do polštáře. Ten byl hned celý promočený od mých slz.

----------------------------------------------------------------------------------------------
Tak jsem se pokusila o něco napínavého :D snad se to povedlo :D doufám, že mě nezabijete za to, že kapitola končí tak otevřeně :D co myslíte odpustí Lola Jeremymu to, že ji podvedl a Jordanovi že se ji pokusil znásilnit? :O aby jste se to dozvěděli musíte si počkat do zítřka 3:D snad se vám díl líbil :)) votes nebo koment by potěšil :)) omlouvám se za chyby ;D mějte se :3
Viky ^^

Náhodná setkání [opravuje se]Kde žijí příběhy. Začni objevovat