Udiveně jsme na sebe koukali. Jeho zmatený pohled, kterým mi naznačil, že ani on mě tady nečekal, se rychle změnil na šťastný. ''Ahoj.'' Usmál se. ''Ahoj.'' Řekla jsem tiše a stále sledovala jeho oči. ''Co tady děláš?'' Optal se a stále ze mě nespouštěl zrak. Kousla jsem se do rtu. Okamžitě si toho všiml. Jeho tělo se napnulo a hlasitě polkl. ''Jsem tu s Jordanem.'' Řekla jsem nejistě. Čekala jsem, že bude naštvaný, ale on nic. Jen se dál usmíval. ''Super. Toho jsem fakt dlouho neviděl.'' Zaskočilo mě, co právě řekl. Podle toho, co mi popisoval Jordan, se neměli moc v lásce.
''Kde je?'' Trochu jsem se bála, co mu chce. ''Tady.'' Řekl znechuceně Jordan, který stál za mnou. ''Ahoj. Jak je?'' Jordan zhluboka dýchal, aby se uklidnil. To Jeremymu pořád nezmizel úsměv. ''Lolo, pojď sem.'' Zavolala najednou Em. Vydala jsem se za ní. ''Co?'' Podívala se za mě a pak se zase otočila nazpátek. ''Boj o tvé srdce?'' Zasmála se a já taky. ''Spíš o mojí vagínu.'' Zasmála jsem se a ke mě se přidala i Em. ''Pojď, dáme si panáka.'' Pobídla mě a já jen souhlasně přikývla.
Nepijeme často, jen když je nějaká oslava. Vzaly jsme si rovnou celou flašku, ani nevím čeho, a pily jsme jednoho panáka za druhým. Po nějaké době byla láhev prázdná a my dvě úplně našrot. Ani jsem netušila, kde je Jeremy a Jordan. Chvíli jsem hledala, alespoň jednoho z nich. Pohupovala jsem se, když si mě Jordan stáhl do klína. Začal mi obdarovávat krk polibky. Nelíbilo se mi to. Ne, mě se to doslova hnusil. ''Pusť mě. Jordana!'' Pokusila jsem se od něj odtáhnout, jenže mi pevně sevřel zápěstí a stáhl zpátky. ''Už je pozdě na to, aby si mi utíkala.'' Zašeptal mi do ucha a skousnul ušní lalůček.
Nadechla jsem se, abych na něho zakřičela, ale začal mě líbat. Ucítila jsem z jeho pusy alkohol. A to hodně alkoholu. Já jsem sice byla taky hodně opilá, no na něj jsem neměla. Jednou rukou mi vjel pod tričko a zmáčkl mi prso. Vyjekla jsem bolestí, ale na nic nečekala a vlepila mu facku. ''To jsi neměla dělat.'' Napřáhl se. Zavřela jsem oči, zatnula zuby a čekala.
Nic. Otevřu oči a vidím Jeremyho, jak jeho ruku pevně svírá. Musela jsem se usmát. ''Co to děláš ty hajzle?'' Zařval na něho Jordan. ''Spíš co děláš ty?'' Vrátil mu naštvaně Jeremy. ''Vidíš snad, že ta děvka už byla skoro moje.'' Tak to ne! Na nic jsem nečekala a vlepila mu další facku. Sama jsem se svojí ráně divila. Pustil mě ze sevření a ruku si dal na svoji tvář. Jeremy mi pomohl vstát. ''Jsi v pohodě?'' Jeho starostlivost se mi doopravdy líbila. ''Ne. Potřebuju to zapít. A to pořádně.'' Našla jsem další flašku a pořádně se napila. Jeremy mě jen s pobavením sledoval. Ještě několikrát jsem se z ní napila. Asi to bylo víckrát, protože flaška byla napolo prázdná. ''Odvezu tě domů.'' Naklonil se ke mně a chytl mě za ruku. Postavila jsem se, ne vlastně jsem se o to jen pokusila, protože se mi okamžitě zatočila hlava, před očima se mi zatmělo a já se sklácela na zem.
***
Pomalu otevřu oči. Seděla jsem v autě. Byla jsem šíleně opilá, ale prostě jsem musela vidět, kdo sedí vedle mě. Kouknu se. Jeremy! Jeli jsme taxíkem. Když jsme vystoupili, zaplatil mu a pomohl mi dostat se z auta. ''Na to, že je ti teprve patnáct vydržíš docela dost.'' Zasmál se. Dovedl mě k sobě domů. ''Tak lehni si, ať se z toho do rána vyspíš.'' Nevím, co mě to popadlo, ale normálně jsem se na něj vrhla.
''Chci tě Jeremy.'' Řekla jsem svůdným hlasem. Začala jsem ho hladově líbat. Spokojeně mi to opětoval. Vjela jsem mu rukou pod tričko a začala mu ohmatávat jeho dokonalé svaly. Pak jsem mu to tričko vysvlékla. Nejdřív mi chtěl vysvléknout i to moje, ale pak se zastavil. ''Promiň, ale vím, že až by ses probudila, pekelně by si toho litovala. I když bych tě tak moc chtěl. Mám tě na to až moc rád.'' Na jeho tváři se objevil křečovitý úsměv. ''Ale no tak. Oba víme, že tohle je tvoje jediná šance.'' Zkousla jsem si ret a přeměřila si ho pohledem. Viděla jsem to napětí v jeho očích. Ten chtíč. ''Dobře teda.'' Pokrčila jsem rameny po několika minutách, co mi jen němě hleděl do očí. ''Dáš mi nějaký svoje tričko, abych nemusela spát v tomhle?''
Z pohledu Jeremyho
Zašel jsem do skříně a hodil po ní svoje černé tričko. Nechápu se! Ona se se mnou chce vyspat a já ji odmítnu, jenom kvůli tomu, že je opilá. To není můj styl! Začala se přede mnou svlékat. Byla zády ke mě. Sundala si všechno oblečení, až na kalhotky. Pozoroval jsem její dokonalé tělo. Bože nejraději bych ji tady ohnul. Potom, co se převlékla, si lehla ke mě do postele a já na druhou stranu. Za pár sekund byla na mě nalepená. Musel jsem se nad tím usmát. Ruku jsem ji omotal kolem pasu a oba dva jsme spokojeně a okamžitě usnuli. Netuším, proč jsem měl takovou radost z toho, že jsme vedle sebe leželi a já ji mohl objímat.***
Kolem desáté ráno jsem se vzbudil. Pořád jsem ji objímal. Byla tak sladká, když spala. Pomalu otevřela oči a koukla se na mě. Usmála se, ale pak si rychle sedla na postel. ''Co jsme včera dělali?'' Byla z toho celkem mimo, rozhodl jsem se ji trochu pozlobit. ''Ty si nic nepamatuješ?'' Jen nesouhlasně zavrtěla hlavou. ''Tak potom tě můžu ujistit, že jsme spolu nespali.'' Uchechtnul jsem se a ruce si dal za hlavu. Oddychla si a lehla si vedle mě na postel.
''Co se teda stalo?'' ''Pamatuješ si, co se stalo s Jordanem?'' ''A já jsem doufala, že to není pravda.'' Hlavu si dala do dlaní. Slyšel jsem její zrychlené dýchání. Přitáhl jsem si ji k sobě a pevně objal. Hned jak si toho všimla, se uklidnila a spokojeně se usmála. ''Myslím, že si začínám vzpomínat.'' Na chvilku zmlkla. ''Jeli jsme k tobě taxíkem a... já jsem po tobě vrhla. Proč si to odmítl?'' Podíval jsem se na ni. Nevěděl jsem to ani já sám, ale sakra moc jsem nechtěl, aby si vzpomněla.
''Počkej.'' Zastavila mě z přemýšlení. Doufám, že si nevzpomněla. ''Vážně si řekl, že mě máš, až moc rád?'' Viděl jsem ji v očích, jak v to upřímně doufala. Jen jsem přikývl a ona mě vášnivě políbila. Vážně jsem to nečekal, ale hned začal spolupracovat. ''Můžu se jít osprchovat?'' Řekla najednou. Ukázal jsem ji cestu do koupelny a ona radostně vyskočila z postele.
----------------------------------------------------------------------------------------------
A je to tu Jeremy začal dávat najevo svoje city :3 ale nebojte tím nic nekončí :)) omlouvám se za chyby ;) budu se snažit zítra vydat další část :) mějte se :3
Viky ^^
ČTEŠ
Náhodná setkání [opravuje se]
Romance''Nebyla to láska na první pohled. Nebyla to láska po prvních několika větách, co jsme spolu prohodili ani po prvním společně stráveném dni. Ale když jsem se zamiloval, byla to opravdová láska.'' Příběh dvou lidí, kteří se protloukali životem, o kte...