Seděla jsem na posteli a čekala, až vyleze Jeremy z koupelny. Pořád jsem přemýšlela nad tím, co se stalo před pár minutami. Nebyla jsem na Jeremyho naštvaná, byla jsem naštvaná na sebe. Mám tak slabou vůli. Kdyby Jeremy nebyl takový, jaký je, vyspala bych se s ním už dávno.
Vyšel z koupelny, vzal notebook a sedl si na postel do mé těsné blízkosti. Tak velké blízkosti, až se naše stehna dotýkala a já mohla cítit jeho dech. ''Takže jaký žánr? Upřímně doufám, že ne nic zamilovaného, protože... bleh.'' Řekl a zapnul notebook. ''Horror?'' Zatleskala jsem si a upřela na notebook rozradostněný pohled. ''Takže složku romantické můžu zavřít?'' ''Ty se díváš na romantické filmy?'' Vykřikla jsem a přeměřila si ho podezřívavým pohledem. ''Ne! Stáhl jsem jich pár kvůli tobě.'' Zvedl ruce na svou obranu a zasmál se. ''Dobře, dobře.'' ''Máš štěstí.'' Zazubila jsem se a sama rozklikla složku Horrorové filmy. Přejela jsem je pohledem a užuž jsem chtěla jeden rozkliknout, ale Jeremy mě zastavil. ''Babadook je dobrý.'' Zkonstatoval. ''Já vím.'' Přikývla jsem s úšklebkem a konečně měla šanci kliknout na jediný horror, který jsem v jeho složce neviděla - Noční můra z Elm street. ''Doopravdy?'' ''Copak? Máš snad strach?'' Šťouchla jsem ho do ramene, ale s ním to ani nehnulo, to spíš já málem sletěla z postele. ''Já a strach? Ne!'' Koukl se na mě vážným pohledem. Jenže já smích dlouho neudržela a Jeremy se ke mně do chvilky přidal.
''Jsem ale rád, že sis vybrala horror, alespoň se ke mně budeš víc tulit.'' Ušklíbl se a pustil film. ''Uvidíme. Viděla jsem už dost hororů. Nemyslím si, že by mě tenhle měl vyděsit.'' Oba dva jsme se uvelebili. Noční můra z Elm street byla jednoduše klasika, takže jsem se jednoduše nemohla dočkat.
''Welcome to my nightmare.'' Pronesl Fredy. ''BAF.'' ''Aaaaaa.'' Vykřikla jsem, když do mě Jeremy žďuchl a zakřičel. ''Ty si fakt idiot.'' Zanadávala jsem a zvedla se ze mě, na kterou jsem sletěla. ''Málo ses ke mně tulila a já nevěděl, co dělat.'' Pohlédl na mě nevinným pohledem a já ho v tu chvíli měla chuť uškrtit a rozčtvrtit. ''Tak málo tulila?'' Nahodila jsem ten nejsvůdnější úsměv a naklonila s k jeho krku. Prstem jsem mu sjela po hrudi, až jsem se zastavila na bouli, která se mu tvořila v kalhotách. Přejížděla jsem po ní rukou ještě několik sekund, než jsem se zastavila a lehla si zpátky na postel. ''Ale no ták. '' Zakňučel Jeremy. Já jen pohlédla na jeho erekci a vrátila se k pozorování filmu. ''Si děsná.'' Fňukl a já se nemohla nic jiného, než zakřenit a poslat mu vzdušnou pusu.
Na obrazovce se objevily závěrečné titulky a Jeremy notebook zaklapl. ''Jak se ti to líbilo?'' Pohlédl na mě s otázkou v očích a s přetrvávající boulí v kalhotách. ''Musím uznat, že Freddy nezklamal. Je to doopravdy bombová horrorová postava.'' Usoudila jsem. ''Ale potom ses ke mně tiskla teda pořádně, což samozřejmě mému kámošovi nepomáhalo.'' Ušklíbl se. ''To bylo pro mou obranu, aby si neměl další šílený nápad, jako ten shodit mě z postele.'' Zasmála jsem se. ''Tomu tak budu věřit.'' Posadil se a než jsem stačila cokoliv dalšího namítat, stáhl si mě do klína a na krk mi začal pokládat vášnivé polibky.
Z pohledu Jeremyho
Několikrát se zavrtěla na mé erekci a já vážně myslel, že se z toho zblázním. Měl jsem šílenou chuť ji tady a teď prostě přetáhnout. Ona by s tím určitě neměla problém, tedy v tuto chvíli, ale řekla mi, že nechce nic uspěchat. Nedivím se ji... choval jsem se k ní hrozně. Nevím, ale jak dlouho se vydržím k ní chovat takhle. Je to těžký, i když ona by za změnu stála.''Půjdeme spát? Je celkem pozdě?'' Odtáhla se a pohlédla na mě. Bylo půl dvanáctý. Pravda, zítra vstáváme do školy. ''Dobře.'' Přikývl jsem nakonec. ''A nechtěl bys mi půjčit tričko.'' Skousla si ret a pohlédla na mě s prosebným výrazem. ''No, a když ti ho nepůjčím, budeš spát jenom ve spodním prádle?'' Tentokrát jsem prosebný pohled nasadil já. ''Na to si ještě chvilku budeš muset počkat.'' Zasmála se. ''Fajn. Tak já ti ho teda dám.'' Sklopil jsem zrak a se smíchem ji podal nějaké tričko ze skříně. ''Díky.'' Dala mi polibek na tvář.
''To ti nebude vadit, že se na tebe budu dívat?'' Zeptal jsem se, když si chystala sundat tričko. ''Mě ne, ale jestli tobě jo, tak jdu do koupelny.'' ''Ne, počkej.'' Zakřičel jsem za ní, ale to už byla v koupelně. Teď dostala ona mě. Po pár minutách vyběhla z koupelny. ''Dva, jedna.'' Zasmál jsem se o ona taky. Zalezla do postele. Taky jsem si lehl a přitáhl jsem si ji k sobě. ''Dobrou noc.'' Zašeptal jsem a vlepil ji pusu na čelo. ''Dobrou.'' Špitla a chytla mou ruku, kterou jsem ji obmotal kolem pasu. Do několika minut jsem cítil, jak pravidelně oddychuje a i já sám jsem se vydal do říše snů.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Dneska jsem se přemohla a vydala ještě jeden díl :D snad se vám líbí :)) má někdo taky rád horory, jako já :3 :D zítra snad bude další díl :) omlouvám se za chyby ;D mějte se :))
Viky ^^(Tak co? Kdo tady miluje horrory? :33 Mám tu i nějaké horror fans? :DD)
ČTEŠ
Náhodná setkání [opravuje se]
Romance''Nebyla to láska na první pohled. Nebyla to láska po prvních několika větách, co jsme spolu prohodili ani po prvním společně stráveném dni. Ale když jsem se zamiloval, byla to opravdová láska.'' Příběh dvou lidí, kteří se protloukali životem, o kte...