Šli jsme do parku. Přišlo mi, že dělám hroznou chybu. Ale když se tak zamyslím, stejný pocit jsem měla, když jsem se dala znova dohromady s Jeremym a toho samozřejmě nelituju. Doufám, že ani litovat nebudu. Ale přes všechno to přesvědčování sebe samé jsem stále měla pochybnosti. Chodit na uměleckou školu byl můj sen a já ho nechtěla zničit.
''Sakra,'' zanadával Jeremy, který šel vedle mě. ''Co se stalo?'' pozvedla jsem obočí a nechápavě ho sledovala. ''Ty to nevidíš?'' hlavou kývl směrem k parku. Podívala jsem se před sebe. Park byl plný důchodců, kteří tam pravděpodobně měli nějaký sraz. Stále se smáli a asi se chystal i na nějaký turnaj v bingu.
''No, to budeme muset ty naše hrátky odložit,'' pronesla jsem sledující skupinku důchodců, kteří se předháněli na těch svých elektrickým vozíčcích. ''A já se tak těšil,'' zdrceně mlaskl Jeremy a pohled zoufale sklopil k zemi. ''Můžeme se jít projít do města,'' navrhla jsem bez váhání. ''Máme na vybranou?'' podíval se na park otráveně, pak pohlédl na mě a letmo se usmál. ''Hmm... ne,'' znovu jsem se zasmála a dala se do kroku. Jeremy propletl prsty s těmi mými a srovnal se mnou krok.
''Skočím si na záchod. Hned se vrátím,'' netrpělivě jsem si poskočila, když jsem záchody v centru města uviděla. Naštěstí u nás ve městě byly nové, udržované a čisté záchody, takže to bylo v pohodě.
Vykonala jsem svou potřebu a šla si umýt ruce. Už jsem se chtěla vrátit k Jeremymu, ale on se znenadání objevil přede mnou. ''Co tady děláš? A jak ses sem dostal?'' zeptala jsem se nechápavě, utírajíc si ruce do džínů. '' Šlo celkem lehce proklouznout. A napadlo mě, že by to tu mohlo posloužit, jako náhrada za ten park,'' úšklebek na jeho tváři byl nepřehlédnutelný. Rozhlédla jsem se kolem sebe a konečně mi docvaklo, o čem mluví.
''Vždyť sem může někdo přijít,'' nervózně jsem si skousla ret. Nemohla jsem přestat těkat očima všude kolem sebe. ''A o to právě jde, víš? Máš cítit ten nával adrenalinu a vzrušení,'' zasmál se a zlehka mě plácl přes zadek. ''Ale to já cítím i u sebe doma,'' Namítala jsem se zdviženým ukazováčkem. ''To tě vážně musím přemlouvat?'' pohlédl na mě přemlouvavě. Chvíli jsem sledovala ty jeho oči. Oči plné vzrušení a touhy.
Zlehka jsem se usmála, načež jsem přiložila své rty na jeho. Jeremy se uchechtl do polibku. Věděl, že vyhraje. Věděl, že budu souhlasit. Zlehka mě pohladil po tváři, přičemž začal pomalu couvat do jedné z kabinky, kde nás zamkl.
Každý náš dotek byl plný vášně a vzrušení. Jeremy mi rychle začal sundávat džíny, které mi okamžitě spadly ke kotníkům a kalhotky společně s nimi. Udělala jsem to samé, až na to že Jeremy, samozřejmě a díky bohu, neměl kalhotky, ale boxerky. Z kapsy vytáhl kondom, který si beztak nachystal hned ráno, protože určitě věděl, že mě k něčemu takovému přemluví. Před tím než do mě vnikl se mi znovu přitiskl na rty. Vyšel ze mě tichý vzdech, který tlumil náš dlouhý polibek. Pořád to trochu bolelo. Ale byla to příjemná bolest.
Jeremy se ve mě začal zlehka pohybovat, a kdybychom nebyli na veřejných záchodcích, kam může každou chvílí někdo přijít, pravděpodobně bych vzdychala o sto šest. Jeremy mě celou dobu pevně držel jednou rukou za zadek a tou druhou měl položenou na mé tvář, jako by se bál, že přeruším náš dlouhý polibek.
''Jsi krásná,'' zašeptal a mě v tu chvíli jen tak na setinku napadlo, jestli mu připadám krásná vždycky, nebo jen když se blíží k tomu slastnému vrcholu. Ale neměla jsem čas nad tím nějak přemýšlet, protože jsem cítila silnou vlnu blížícího se orgasmu. Oba dva jsme v polibky ještě přitvrdili. Dosáhla jsem vrcholu a Jeremy jen chvíli po mě. Oba jsme nahlas oddychovali. Jeremy se na mě usmál a já mu vyčerpaně úsměv opětovala.
Po jednom jsme vyšli ze záchodů, takže ta paní u vchodu si určitě nevšimla, že Jeremy byl na dámských záchodech. Trochu jsem se bála, že nás tam třeba někdo slyšel, ale všechno bylo v pohodě, nikdo tam za celou tu dobu nebyl.
''Tak jak sis to užila?'' zeptal se Jeremy s hrdým úsměvem na tváři, když jsme znovu propletli prsty. ''Ale tak dalo se to,'' pokývala jsem hlavou. Jeremy se na mě uraženě podíval, ''nezlob mě!'' plácl mě přes zadek. ''Bylo to úžasný,'' zasmála jsem se rozjařeně a vlepila jsem mu polibek na tvář, ''ale teď by to chtělo trochu si odpočnout.'' ''Kam bys chtěla jít?'' zeptal se a rozhlédl se kolem. ''Něco vyber, nějakou kavárnu, restauraci, bar, cokoliv,'' mávla jsem nad tím s úsměvem rukou. Jeremy přikývl a kamsi jsme vykročili.
-----------------------------------------------------------
Další díl :3 tentokrát celý jen z pohledu Loly ;) tak v parku jim to nevyšlo, ale už se naučili improvizovat :D snad se vám teda díl líbil :3 děkuju za 9K přečtení :3 omlouvám se za chyby ;D votes nebo koment potěší :3 mějte se :3
Viky ^^(byla bych Vám vděčná, pokud byste se podívali na sbírku jakýchsi básní na mém profilu pod názvem 'Tisíce našich světů' :) opravdu byste mě potěšili! :))
ČTEŠ
Náhodná setkání [opravuje se]
Romance''Nebyla to láska na první pohled. Nebyla to láska po prvních několika větách, co jsme spolu prohodili ani po prvním společně stráveném dni. Ale když jsem se zamiloval, byla to opravdová láska.'' Příběh dvou lidí, kteří se protloukali životem, o kte...