Z pohledu Loly
Otevřela jsem dveře a šla do obýválu, kde se máma dívala na televizi. ''Ahoj,'' řekla jsem a nechala svoje tělo volně dopadnout na gauč. ''Jeremy už odjel?'' ''Bohužel.'' Se sklopenou hlavou jsem si prohlížela látku, ze které byl náš gauč. Prsty jsem přejížděla po vystouplích vlnkách, které sloužily, jako dekorace na látce. ''Je ohromě starostlivý.'' Se zasněným úsměvem jsem přikývla. ''Ehm...'' začala a já na ni upřela svůj pohled. Celkem mě zajímalo, proč je tak nervózní. ''...chtěla bych tě poprosit, aby....'' ztěžka polkla. Začala mě celkem děsit. ''...aby jste příště zůstali u tebe v pokoji.'' Nechápavě jsem se na ni podívala. To tady bude mít nějakou návštěvu, že budeme muset zůstat v pokoji? ''Našla jsem za gaučem kondom. Plný kondom.'' Tentokrát jsem ztěžka polkla já. Tohle je snad nejtrapnější chvíle v mým životě! ''Platí?'' zeptala se už s úsměvem, kterým mě chtěla povzbudit, že to není tak hrozný. Ale tohle bylo víc, než hrozný! ''J-jo,'' hlas se mi třásl. Možná si říkáte, že to není, až tak zlé, ale zkuste se vžít do mé situace. Co? Pořád vám to připadá, jakoby nic?Věnovala mi ještě jeden krátký úsměv a znovu se zabrala do televizního pořadu. S tvářemi jako rajče jsem odešla k sobě do pokoje. Chvilku jsem poslouchala písničky, ale pak jsem doslova, padla vyčerpáním.
Ozval se budík. Po dlouhé době jsem musela zopakovat tu strašlivě otravnou rutinu. Už jsem chtěla jít na snídani, ale když jsem vzala batoh, zjistila jsem, že je úplně prázdný. Sakra, zapomněla jsem na školu! Zjistila jsem si, jaké máme předměty a potom si věci naházela do batohu. Místo snídaně jsem si vzala jen jablko a napila jsem se čaje, který mi připravila máma. Ta byla naštěstí v práci.
Díky tomu, že jsem se nenasnídala, došla jsem na zastávku včas. Em tam už stála. Usmívala se na mě, jakoby viděla slavného herce, jak si to k ní pomalu míří. ''Ahoj,'' objala mě. ''Tak, jak se těšíš po takové pauze do školy?'' zasmála se. ''No, ještě bych zůstala doma, ale je zase pravda, že kdyby se mnou nebyl Jeremy, umřela bych nudou.'' ''On přespal u tebe doma?'' ''Jo. Představ si, že to navrhla máma.'' ''Vážně?'' Přikývla jsem a pak mě napadlo, že ji prostě musím říct o tom včerejším trapným rozhovoru. Vždycky jsme si říkali všechno a tohle nebylo vyjímkou.
Už jsme byly v autobuse a Em se pořád nepřestala smát. ''To je to, až tak směšný?'' zeptala jsem se nevěřícně.'' ''Je.'' Kvůli smíchu nemohla říct žádnou delší větu. Povzdechla jsem si a zahleděla se z okna.
Z pohledu Jeremyho
Čekal jsem na ni na zastávce. Stejně ji zase celej den neuvidím, když jsme každej v jiný škole. Někdo si stoupl vedle mě. Byl to kluk asi stejně starej, jako já. Připadal mi povědomý. Počkat, vždyť to je kámoš Jordana. Při vzpomínce na něj se mi začala vařit krev. ''Pomáhal jsi Jordanovi?'' řekl jsem naštvaným hlasem. Pohlédl na mě a asi mě poznal. ''S čím?'' ''S tím, co udělal Lole.'' ''Ne! Zezačátku jsem mu ji pomáhal sbalit nebo spíš jsem ho podporoval, ale když zazvonila Lola u Emiiných dveří, začal jsem ho nenávidět. Párkrát jsme se chytli, ale pak jsem s ním přerušil všechen kontakt. Jsem rád, že je ve vězení. Nevím, čeho všeho by byl schopnej.'' Ulevilo se mi. Kdyby řekl, že mu s tím jakkoliv pomohl, asi bych ho na místě zabil. Najednou před námi zastavil autobus. Po haldě lidí vyšla Lola s Em. Namířil jsem si to k nim. Divné mi, ale bylo, že udělal to stejné. Lola mi padla kolem krku a přitiskla rty na ty moje. Když jsme se oddálili, podíval jsem se směrem k Em. ''Alexy,'' řekla a políbila ho. Ona chodila s kámošem, teda vlastně bývalým kámošem, Jordana? Teď alespoň vím, že se jmenuje Alex. Položil jsem ruku na zadeček Loly a všichni čtyři jsme vyrazili ke škole.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Další díl :D takže prosím, napište do komentářů ;) jinak vám chci poděkovat (ano zase :D) za 30K reads a za druhé místo v romanci :O :3 <3 to je prostě neuvěřitelný :'3 opravdu moc děkuju ;3 takže snad se díl líbil ;) vote nebo koment potěší :3 zítra čekejte další díl ;) omlouvám se za chyby ;D mějte se :3
Viky ^^
ČTEŠ
Náhodná setkání [opravuje se]
Romance''Nebyla to láska na první pohled. Nebyla to láska po prvních několika větách, co jsme spolu prohodili ani po prvním společně stráveném dni. Ale když jsem se zamiloval, byla to opravdová láska.'' Příběh dvou lidí, kteří se protloukali životem, o kte...