Tančila jsem s panem Neznámým už celkem dlouho, byla to dobrá hodina, a mě začala docházet energie kvůli alkoholu, který jsem vypila. Najednou si mě otočil a já uviděla jeho tvář. Jordan. Nevím, jestli to bylo tím alkoholem, ale v těch blikajících světech a upoceném tričku, pod kterým se mu rýsovala vypracovaná hruď a mě to k němu nějakým neznámým způsobem táhlo. Nijak jsem s touhou nebojovala a přilepila se na jeho rty. Jazykem si našel cestu do mých úst a já ucítila chuť kořalky, které leželo na baru hned několik flašek. Chvíli jsme tam tak stáli a líbali se. Jako bych snad vypnula vše, co mě tížilo a co by mě v tom mohlo zabránit.
Chytil mě za ruku a vedl kamsi do patra. Nechala jsem ho, aby si mě vláčel kamkoliv se mu zachtělo. Zastavil se před hnědými dřevěnými dveřmi. ''Tohle je můj pokoj.'' Řekl a šibalsky se usmál. ''Jak jako tvůj pokoj?'' Zeptala jsem se nechápavě a mumlavě, jelikož alkohol proudil v mých žilách v nadměrném množství. ''Tu párty pořádám já, víš. Je to náš druhý dům.'' Ani nečekal na mou odpověď, otevřel dveře a zatáhl mě do pokoje. Pak zamkl a mě polila vlna horka a vzrušení. ''Na tohle jsem čekal tak dlouho. Ale já věděl, že tu sázku vyhraju.'' Řekl a zasmál se. Byla mi maximálně ukradené, co říká, vrhla jsem se na něj, aniž bych zvážila cokoliv, co by se mohlo stát.
Sundal mi sukni a kalhotky, co jsem měla na sobě, potom pokračoval tílkem a nakonec i podprsenkou. Stála jsem před ním úplně nahá a on si mě pořádně prohlížel. Nestyděla jsem se. Se střízlivostí mě snad opustila i cudnost. ''Jsi tak sexy.'' Zašeptal mi do ucha a já se tomu přiblble zachichotala. Plná nedočkavosti jsem mu téměř strhla kalhoty a boxerky. Jeho pýcha již stála připravená v pozoru. Mě, překvapenou jeho velikostí, zasáhla další vlna vzrušení a náruživosti. Otevřel šuplík, ze kterého vytáhl malý balíček, kondom, jak mi po chvíli došlo. Vrátil se zpátky a bez jakýchkoliv řečí do mě vjel. Prohnula jsem se v zádech a zaskučela jsem, pod tou bolestí, co mi způsobil. Po tváři se mi řinula jedna slzička, kterou způsobila právě ta bolest. Ale když ta bolest jakžtakž ustala, vykouzlila jsem na tváři úsměv, což bylo pro Jordana takové znamení. Začal přirážet rychleji a rychleji.
Cítila jsem, jak se blíží ono slavné vyvrcholení. Bylo to, jakoby mě někdo stahoval do samotného ráje. Najednou mě pohltila euforická křeč, která smetla mé tělo jako tsunami. Vykřikla jsem a pak jsem se jen nechala tou vlnou unášet. Ale za chvíli mě přepadla neskutečná únava. A tak jsem jen zavřela oči a nechala se sny unést pryč.
Z pohledu Jordana
Lola si vedle mě spokojeně oddychovala. Do té tmy jsem se usmíval, plný štěstí, že ta výhra je přeci jen moje. I když moje měla být už dávno. Tohle je důkaz, že já jsem lepší, než Jeremy. Ale nechtěl jsem, aby s ní ještě někdy něco měl. Teď už byla moje a já se o ní nehodlal dělit. Měl vymyšlený ďábelský plán.Probudil jsem se, když Lola vyskočila z postele. Jen jsem ležel a díval se na ni, jak sbírá svoje oblečení ze země. ''Ahoj.'' Řekl jsem. Lekla se a schovala se pod deku, protože byla pořád nahá a se střízlivostí dokonce stydlivá. ''My jsme spolu...'' ''Ano.'' Skočil jsem ji do řeči. ''Ne.'' Dala si ruce do dlaní a rozbrečela se. Teď už nebyla tak odvážná, jako v noci. Sedl jsem si vedle ní a pohladil ji po tváři, kterou měla stále schovanou v dlaních. Ale ona ucukla. Asi ji nedocházelo, že v noci jsme si byli mnohem blíž. Vstala z postele, deku si mačkala ke svému tělu a dívala se na mě s očima plnýma slz.
''No tak. Tím, že budeš brečet, jako malý děcko nic nevyřešíš.'' Řekl jsem ostře a udělal jsem dva kroky směrem k ní. Ona udělala pro změnu tři kroky dozadu. ''A navíc si to chci zopakovat.'' Dodal jsem s úšklebkem. Ona se na mě nechápavě podívala, ale slzy ji po tváři stékaly dál. Nezmohla se ani na jedno slovo a tak jen kroutila hlavou na náznak nesouhlasu. To už samým couváním narazila na zády na dveře, které se okamžitě pokusila otevřít. Ty byly, ale zamčené a klíč ležel na stole. Strhl jsem z ní deku, kterou měla omotané tělo. ''Nech mě!'' Vykřikla a připravila se, že mi dá facku. Zase. Jenže já její ruku chytil.
ČTEŠ
Náhodná setkání [opravuje se]
Romance''Nebyla to láska na první pohled. Nebyla to láska po prvních několika větách, co jsme spolu prohodili ani po prvním společně stráveném dni. Ale když jsem se zamiloval, byla to opravdová láska.'' Příběh dvou lidí, kteří se protloukali životem, o kte...