Škola už skončila a já i s Em a Grace zamířila na oběd. ''Škola je to super, ale obědy... no nestojí ani za to hovno.'' Usoudila Em a my neměly snad ani jinou možnost, než souhlasit, protože měla naprostou pravdu. Upřímně jsem nikdy neviděla školu, kde by si dobře vařilo. Možná někde, někdy. Za pár tisíc let, kdy si budeme moct oběd vytisknout přes počítač zabudovaný v mozku. To už se lidem z obědů tady asi zvracet chtít nebude.
''Holky tady nikde nejsou tři místa vedle sebe.'' Em i Grace se rozhlédly a posmutněle přikývli. ''Musíme si sednout odděleně.'' Poznamenala Grace, ale to nám všem bylo již jasné a tak jsme se ohlížely po nějakých volných místech. ''Takže já si půjdu sednout támhle a počkáme na sebe před školou?'' Každá se mnou souhlasila jemným kývnutím a já se vydala na první volné místo.
Usadila jsem se a užuž jsem se chystala dát si do úst první sousto, ale jakoby mě někdo chtěl chránit před tím hnusem. ''Ahoj já jsem Abigail, ale říkají mi Abi.'' Byla to usměvavá bruneta a vypadala celkem sympaticky. Taky na ni bylo vidět, že určitě nemá žádný problém dostat kluka do postele. Hluboký výstřih a opravdu krátké minišortky upoutali pozornost snad všech v jídelně a to stačilo, aby udělala jen pár krůčků. ''Já jsem Lola.'' ''Něco jsem o tobě slyšela.'' Řekla a dala si do úst neidentifikovatelný předmět, který měla na talíři. Musela jsem se zasmát, když ho se znechucením a podivně zkroucenou grimasou vrátila zpět na talíř, který od sebe o pár centimetrů odstrčila.
''A co si o mě slyšela?'' Zajímala jsem se s vidličkou stále vrtající v náloži od kuchařek. ''Tak ty chodíš s Jeremym, ne? Víš, kolik holek žárlí? Nikdy nezůstal s žádnou holkou, když se spolu vyspali.'' Uznale na mě kývla a vlasy si přehodila přes jedno rameno ''Ale my spolu nespali.'' Vykulila na mě oči. Bála jsem, že ji vypadnou z důlků. ''Tak to se modli, aby tě neodkopl, hned potom, co se to stane. Možná se změnil, ale to už si myslelo tolik holek. Dej si pozor a nepoutej se na něj moc.'' Pohlédla na mě jako nějaká odbornice, psycholožka, řekla bych. ''Díky za radu.'' Jídla jsem se ani nedotkla a vstala k odchodu. ''Doufám, že se ještě někdy uvidíme.'' Zazubila jsem se, tác odnesla a vydala se před školu čekat na holky.
Z pohledu Jeremyho
Celý den odolávám těm holkám s výstřihem po kolena, které mi píší papírky typu - Za deset minut na záchodech? Někdy mi přijde, že jsou mnou doslova posedlé. Jiné si zase myslí, že je to pro mě stejně důležité, jako čištění zubů.Už se těším, až budu odpoledne s Lolou. Je to zvláštní pocit. Těšit se na holku a ne kvůli sexu. Těšit se na její přítomnost, na její úsměvy. Těšit se prostě na ni a ne na její vagínu. Nechci říkat, že je jiná. To já ji jen vidím jinak, než všechny ostatní. Není, až tak naivní, jako ty děvky, co jsem dřív šukal.
Konečně škola skončila a já mohl vypadnout. S Oliverem a Jackem jsem vyrazil před školu, jak nejrychleji jsem mohl, abych unikl před těmi snad ďáblem posednutými slepičkami. Na jedné lavičce seděla Lola a já hned vyrazil za ní. Jack a Oliver šli za mnou. Když mě uviděla, vstala. Už jsem byl u ní a ona mi obmotala ruce kolem krku. ''Jak bylo ve škole?'' Zeptala se. Tuhle otázku nenávidím a hlavně nechápu. ''Hej, to bylo zlý, ty víš, jak tuhle otázku nemá nikdo rád.'' ''Samozřejmě, že vím.'' Zazubila se a věnovala mi ještě jeden polibek. A pak další a další. Dokud nás nevyrušilo odkašlání Olivera a Jacka. Ti nás sledovali snad až znechucenými pohledy. No, ale to jsem neřešil, protože když jsem spatřil, že nás pozoruje Jordan, musel jsem naše rty propojit do dalšího, tentokrát mnohem vášnivějšího polibku. ''Teď žárlíš ty?'' Zasmála se. ''Měl bych?'' Jen zavrtěla hlavou a nadále se dravě věnovala mým rtům.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Jeeej další díl :3 tak co si myslíte o Abigail? :) já sama nevím co si o ni myslet :D každopádně svůj názor na ni, nebo na cokoliv jiného napište do komentářů ;) pokusím se zítra vydat další díl, ale nic neslibuju :) omlouvám se za chyby ;D votes nebo koment potěší :3 mějte se :3
Viky ^^
ČTEŠ
Náhodná setkání [opravuje se]
Romance''Nebyla to láska na první pohled. Nebyla to láska po prvních několika větách, co jsme spolu prohodili ani po prvním společně stráveném dni. Ale když jsem se zamiloval, byla to opravdová láska.'' Příběh dvou lidí, kteří se protloukali životem, o kte...