66. kapitola

4.2K 217 13
                                    

Z pohledu Loly
''Jsem doma!'' ozvala se od dveří máma. Raději jsem už hru vypla a šla ji pozdravit. ''Ahoj mami,'' vešla jsem do kuchyně, když už něco dávala do ledničky. Objala mě a dala mi pusu na tvář.'' ''Dobrý den,'' zaslechla jsem Jeremyho stojícího za mnou. ''Ahoj Jeremy.'' Koukla se na mě a já věděla, na co se chce zeptat. ''Hráli jsme videohry mami. Nic jinýho,'' řekla jsem, Jeremy se zasmál a ona mi věnovala naštvaný pohled. ''Bohužel,'' špitla jsem směrem k Jeremymu. Když se máma otočila, plácl mě přes zadek. "Brzo to musíme napravit,'' zašeptal mi zase on na oplátku jen kousek od mé tváře, takže jsem mohla cítit jeho dech. Souhlasila jsem kývnutím hlavy.

''A jak jste se měli?'' Ptala se máma, zatímco v kuchyni vybalovala nákup. ''Skvěle,'' odpověděla jsem s jemným úsměvem na rtech.

''Dobře vaříte,'' pochválil mamku Jeremy svým nezkrotně upřímným a nevinným hlasem. ''Děkuju,'' otočila se na něj překvapeně, chvíli ho nehnutě sledovala a poté vytvořila jeden z nejšťastnějších a nejvřelejších úsměvu vůbec. Posměšně jsem se na Jeremyho podívala, ale zároveň jsem byla ráda, že mamce udělal radost. Jeremy jen s uchechtnutím pokrčil rameny, ''no a co?'' Začala jsem se smát. ''Jeremy je, alespoň slušně vychovaný. Narozdíl od tebe.'' A já zase vybuchla smíchy. Byl to nepříjmný pocit, když se na mě oba dívali jako na blázna, který právě utekl z psychiatrické léčebny. Skoro jsem se skácela na zem. Ani nevím, co mi na tom připadalo tak strašně k smíchu. Možná ta mámina najivita. Vemte si. Jeremy mě přemluvil, abych šla za školu. Pije a kdo ví, co ještě. Chodí na párty a ješté nedávno spal každou noc s jinou holkou. To je slušné vychování? Myslím si, že na tom jsme s tím vychováním asi tak stejně.

''Co se mi směješ?'' zeptal se naoko uraženě. Nadechla jsem se a s vážnou tváří na něj pohlédla. Ale prostě to nešlo vydržet. A mě opět popadl záchvat vysloveného šílenství. Teď můžou vyprávět, jak jim domů přišel hekající tuleň. ''Promiň,'' omluvila jsem se Jeremymu stále s náznakem smíchu v hlase. Máma nade mnou prokroutila očima a odvrátila hlavu zpátky k nákupu. ''Nechceš tady přespat Jeremy?'' Vykulila jsem na mámu oči. Ona.... navrhla, aby tady mohl Jeremy přespat? Páni. ''No jasně, že chce,'' vyhrkla jsem bez rozmyšlení. Pobaveně se na mě podíval. ''A ne snad?'' pozvedla jsem přísně obočí. ''Samozřejmě, že chci,'' kývl se smíchem. ''Tak fajn. Uvařím vám něco k večeři.'' Oba jsme s úsměvem souhlasili. Chytla jsem Jeremyho za ruku a zatáhla k sobě do pokoje.

''Co chceš dělat večer?'' zeptala jsem se, když jsme se usadili na moji postel. ''Něco mě napadá,'' pronesl slastně, povalil mě na postel a lehl si nade mě. ''Jeremy, řekla jsem, že chvilku počkáme,'' protestovala jsem s úsměvem. ''Mluvíš, jako bysme to nikdy nedělali.'' Zasmála jsem se a dívala se do jeho překrásných očí. ''Máma je dole,'' Protestovala jsem dál. ''No, to je právě ono. Ten adrenalin,'' zasmál se, přičemž se znovu trochu, téměř nepatrně, přiblížil. ''Toho jsem si užila dost na těch veřejných záchodech.'' Ta vzpomínka mi zase vykouzila úsměv na rtech. Beze slova jsme na sebe zírali. ''Večeře '' zakřičela máma ze zdola a já to brala jako osvobození od sexuálního napětí, které mezi námi panovalo. ''Večeře,'' zopakovala jsem po mámě a pokrčila rameny. Vykouzlil na tváři smutný obličej a následoval mě zpátky dolů.

''Lolo?'' pohlédla na mě máma, když jsme všichni zasedli ke stolu. ''Ano?'' ''Jak moc by ti vadilo, kdybych dneska večer někam šla?'' skousla si nervózně ret. Měla jsem pocit, že jsme si snad vyměnily role a já byla teď hlavni v této domácnosti. ''A kam?'' ''Ehm... chtěla bych si něco vyřídit asi sedmdesát kilometrů daleko a pak bych přespala u kamarádk.'' ''Mluvíš, jako nějaká puberťačka.'' Tímhle jsem ji asi trochu naštvala, protože si pořád myslí, že je v nejlepších letech. Tím nechci říct, že by byla moje máma stará, jen že pokud by si o sobě myslela, že je v pubertě, byla by to již spíše krize středního věku. ''Mě by to vůbec nevadilo,'' pokrčila jsem rameny, když se ''uraženě'' dívala do talíře. ''Tak fajn přijdu zítra asi ve dvě,'' vykouzlila zničehonic opět úsměv. ''Dobře.'' Pořád jsem, ale musela přemýšlet, co za tím vězí. Ale hlavní je, že budeme s Jeremym sami. Myslím, že už mi je celkem dobře.

''Ahoj mami. Měj se hezky,'' zavolala jsem na ni, když nasedala do svého auta. Zabouchla jsem dveře a už se vedle mě objevil Jeremy. ''Takže teď by tam nebylo tolik adrenalinu, ale i tak.'' Chtěla jsem něco říct, ale pak mi vlastně došlo, že nemám co říct. Když mu došlo, že jsem nic nevymyslela, políbil mě.

Z pohledu Jeremyho
Líbal jsem ji a tisknul na zeď v jejich předsíni. Sundal jsem ji tričko a prohlédl si ji. Chybělo mi to. Hodně. ''Víš, jak moc tě miluju.'' ''Vím,'' odpověděla a dala mi ruku do vlasů. Byla tak kouzelná. ''Em mi říkala, jak jsme originální v místech, kde jsme to dělali. Jakej máš nápad?'' ''Hmmm... něco vymyslím.'' Ještě trochu víc jsem ji přiskl ke zdi. Byli jsme tam tělo na tělo a já si to nehorázně užíval. Vzal jsem ji do náruče a ona vyjekla překvapením. ''Co to děláš?'' ptala se se smíchem. ''Říkal jsem, že něco vymyslím.'' Obmotala mi ruce kolem krku a položila hlavu na mou hruď. Jemně jsem ji položil na gauč v obýváku. ''To není zrovna originální,'' namítla. ''No co.'' Políbil jsem ji na krku a pak sjel polibky až k rozepínání kalhot. Rychle jsem je sundal. Na chvilku jsem vstal a vylovil z kapsy kondom.

Když jsem si, ale chtěl nad ni zase lehnout, svalila mě na gauč tentokrát ona. ''Pro jednou to budu řídit já,'' rozhodla sebevědomě a políbila mě. Pak mi sundala tričko a kalhoty a už zbývali jen boxerky. Ty už za chvilku taky ležely na zemi.

Vzala si balíček, který jsem držel v ruce, roztrhla ho a opatrně nasadila kondom. Sundala si spodní prádlo a opatrně se posadila na mého kamaráda, který byl už dávno v pozoru. Začala se pohybovat a pohupovat různě do stran. Vlnila boky a v tý slasti byla ještě krásnější než kdy dřív. Kurva, ona je tak dobrá! Slastně jsem přivřel oči.

Po chvilce nejlepšího sexu v mým životě jsem dosáhl vrcholu a ona jen pár vteřin po mě. Svalila se na mě a v mém objetí usnula. Já jen koukal do stropu. Jak jsem někdy mohl získat něco tak dokonalýho, jako ona? Vždyť je to nejlepší, co jsem kdy v životě měl.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Další díl :3 trochu později, ale zase delší ;) dneska mi dva díly nevyšli, ale zítra to snad půjde ;) zase takovej pohodovej díl :D no jo, taky si zaslouží trochu v klidu :D snad se vám teda díl líbil ;3 děkuju za 26K votes :'3 zítra další díl ;) omlouvám se za chyby ;D vote nebo koment potěší :3 mějte se :3
Viky ^^

Náhodná setkání [opravuje se]Kde žijí příběhy. Začni objevovat