Seděla jsem společně s Em před školou. Když v tom se k nám připojili dva kluci, se kterými jsme se spřátelily. Jeden z nich byl i ten co se mi líbil. Jmenoval se Jordan. Dost dobře se s nimi povídá. Bylo fajn popovídat si pro změnu s někým mužského pohlaví, kdo se vás jen nesnažil dostat do postele a tak vám neplnil hlavu sladkými řečičkami, které byly jen v cukru a falešné lásce obalené lži. Vcelku příjemná změna.
Z pohledu Jeremyho
Když mi Jack vyprávěl asi o osmé holce, Oliver najednou řekl: ''Koukněte se na ty dvě holky, co tam sedí. Ty by stáli za to.'' ''Hmmm... to teda jo. To jsou určitě prvačky. Vidíš tu nevinnost?'' Ušklíbl se Jack a mě bylo jasné, že už teď vymýšlí plán, jak je o tu jejich nevinnost připravit. Otočil jsem se a nemohl uvěřit tomu, co tam vidím. Na té lavičce seděla Lola s veselým úsměvem na rtech, vedle ní, pravděpodobně její kamarádka a Jordan se svým kámošem. Hned na první pohled jsem poznal, jaké má s Lolou plány. Házel po ní své balící úšklebky a úsměvy, z čehož se mě tak akorát chtělo zvracet. Jordan se mnou chodil na školu a to ještě minulý rok. Byl mi velkou konkurencí, co se holek týče. Musím uznat, že i on měl nějaké prvotřídní trofeje. Nechápu, co dělá s Lolou. Nechápu, co dělá Lola tady.''To je Lola.'' Řekl jsem a při tom ji i Jordana propaloval nenávistným pohledem. ''Ty ji znáš?'' Jack na mě s údivem koukl. ''To je ta čtrnáctka, se kterou jsem si to skoro rozdal v parku.'' ''Rychle tě vyměnila.'' Uchechtl se Jack. A za chvilku začal i Oliver. ''Není to tak náhodou Jordan?'' To už jsem nevydržel, naštvaně se zvedl a odešel. Prošel jsem kolem Loly, které jsem věnoval snad ten nejjedovatější pohled a zároveň ten nejpobavenější úšklebek.
Z pohledu Loly
Bavili jsme se, když se Em najednou ke mě naklonila a zašeptala mi do ucha: ''Koukej na toho sexy kluka. Ten by stál za hřích.'' Po této větě se začala neskutečně hihňat. Zasmála jsem se nad ní a s pokroucením hlavy se nenápadně podívala na toho kluka, který by podle Eminích slov 'stál za hřích'. Jenže když jsem spatřila, koho tím Em vlastně myslela, doslova jsem v tu chvíli ztratila dech. Jeremy si to v klidu nakračoval. V jednu chvíli jsem se bála, že si to namířil k nám, ale to jsem okamžitě zavrhla. Chtěla jsem ho probodnout vražedným pohledem, jenže mě předběhl. Nechápala jsem ho. Neměl nejmenší důvod být naštvaný. To spíš já bych tady měla pukat vzteky a pod návalem onoho vzteku mu rozmlátit hlavu o chodník.Ale jen co jsem se znovu zahleděla do těch očí plných vzteku, začaly se my vracet vzpomínky. Jemně jsem zamrkala, abych zahnala slzy. Sama sebe jsem proklínala za to, že jsem to nedokázala skrýt a že si těch slz, které jsem nakonec úspěšně zapudila, všiml. Ten jeho arogantní a povýšenecký pohled... doslova mě doháněl k šílenství.
Když už byl pár metrů za námi, potichu jsem Em řekla. ''To byl Jeremy... já... nechápu co tady dělá.'' Můj hlas se lámal na tisíce kousíčků, ale já věřila, že Em zaslechla každé mé slovo. ''Sice je to pořádnej parchant, ale jinak máš vkus.'' Propálila jsem ji pohledem. Nesměla o něm takhle mluvit. A já si ksakru neměla připouštět, že měla pravdu.
Do naší konverzace se zapojil i Jordan. ''Toho znám. Vždycky se hrozně hnusně choval k holkám. Teda ze začátku byl milej pak, když se s nima vyspal, tak je odkopl. Takhle to dělal několikrát, třeba i za týden. Odkud ho znáš ty Lolo?'' Upřel na mě svůj pohled, ale já jen odvrátila hlavu a pozorovala velmi 'zajímavý' chodník. ''Počkat. Ty ses s ním vyspala?'' Pevně jsem k sobě přitiskla oční víčka. Nechtěla jsem o tom mluvit. Třebaže jsem se s ním nevyspala, ale i tak to bolelo. Až příliš. ''Skoro.'' Přiznala jsem. Nechtěla jsem se s tímto nikomu svěřovat, pokud tedy nepočítám Em. ''Jak jako skoro?'' Přeměřil si mě pohledem, ale já jen zakroutila hlavou, odhodlaná, již nic více neprozrazovat. ''Em, prosím, půjdeme?'' ''Klidně.'' ''Klidně.'' Pokrčila rameny a věnovala lítostivý úsměv. S tichým, sborovým 'ahoj', jsme se zvedli a odešli.
Z pohledu Jordana
''Lola je dost sexy.'' Řekl jsem svému nejlepšímu kámošovi Alexovi. ''To jo. Takže už víš, do koho půjdeš.'' Usmál jsem se a přikývl. ''No nic už musím. Čau.'' Alex se zvedl a odešel. Za pár minut jsem udělal to samé, jen jsem šel na druhou stranu. Vymýšlel jsem jak dostat Lolu do postele. Bude to hračka. Jen tak pro sebe jsem se usmál, když v tom do mě někdo strčil, měl jsem co dělat, abych udržel rovnováhu. Vzpamatoval jsem se a koukl se na toho debila, co do mě strčil. Byl to Jeremy. ''Tak hele, nechej Lolu na pokoji. Ta je moje!'' Z očí mu přímo vyzařoval vztek. ''Pochybuju, že potom, co jsi ji udělal, by tě vzala zpátky.'' Nahodil jsem arogantní úsměv. ''Ona ti něco řekla?'' Poprvé za celý život mám pocit, že ho ovládám, že mám nad ním navrch. ''Řekla jen, že s tebou něco měla. Nic víc mi, ale říkat nemusela. Ten její pohled mluvil za vše.'' ''Nikdy by se nesnížila na tak hlubokou úroveň, aby s tebou něco měla.'' To už úplně křičel. ''Holky moc dobře ví, že na zlomené srdce dokonale pomáhá nová 'láska'.'' ''Ne dokud miluje mě.'' ''Mám rád výzvy. Co takhle nechat rozhodnutí na ni.'' ''Platí za dva týdny je moje.'' ''Moje bude za týden.'' Dodal jsem a on jen uraženě odešel. Jako malé dítě, pomyslel jsem si. Výzvy mám rád a upřímně si myslím, že mám mnohem větší šanci, než Jeremy.Z pohledu Jeremyho
Právě jsem uzavřel výzvu, že Lolu dostanu. Jordan ani netuší, jak moc mám navrch. Možná když se s ní konečné vyspím, tak ji přestanu mít plnou hlavu. Asi to tak nějak podvědomě beru, že musím dokončit svou práci. Pokud bude Lola v posteli dobrá, možná nám ten vztah vydrží dva týdny, ale na delší dobu bych to nesázel. Má možná úžasnou prdelku, ale mít sex s jednou holkou například rok není nic pro mě. Mám rád změny a chci si je dopřávat co nejčastěji.----------------------------------------------------------------------------------------------
Jej máme tu další část :3 Lola má na kluky pěknou smůlu to se musí nechat :D upřímně ani já jsem nečekala, že Jordan bude taky děvkař bylo to hrozně spontánní :'D děkuju za každý přečtení jste super :3 omlouvám se za chyby a ještě dneska čekejte další část :)
Viky ^^
ČTEŠ
Náhodná setkání [opravuje se]
Romance''Nebyla to láska na první pohled. Nebyla to láska po prvních několika větách, co jsme spolu prohodili ani po prvním společně stráveném dni. Ale když jsem se zamiloval, byla to opravdová láska.'' Příběh dvou lidí, kteří se protloukali životem, o kte...