14. kapitola

6K 303 3
                                    

Z pohledu Loly
Bylo to to nejhezčí probuzení, za celý můj život. Styděla jsem se za to, jak jsem se včera chovala. Nechápala jsem, proč se se mnou včera nevyspal. Měl pravdu, litovala bych toho, ale přesto mi to stále nešlo do hlavy. Přišlo mi, že o to mu celou dobu šlo.

Za to mě, až neuvěřitelně zklamal Jordan. Choval se jako naprostý perverzák. Bylo to naprosto odporné. Nikdy jsem si nemyslela, že by byl něčeho takového schopný.

Vlezla jsem do sprchy a pustila na sebe příjemnou teplou vodu. Kapky stékaly po mém těle a já si to neuvěřitelně užívala. Potom jsem kolem sebe omotala ručník a zamířila zpátky do jeho pokoje. ''Ehm... asi nemáš náhodou něco na oblečení pro mě?'' Zeptala jsem se a prohrábla jsem si rukou vlasy. ''Jednou si u mě jedna holka zapomněla sukni a mohl bych ti půjčit svoje tričko.'' Nelíbilo se mi, že budu nosit něco po holce, se kterou spal, ale neměla jsem moc na výběr,protože mé oblečení bylo pozvracené. Vzala jsem si to a vrátila se do koupelny.

Z pohledu Jeremyho
Dal jsem ji sukni, kterou si tady nechala jedna holka a svoje tričko. Asi za pět minut vylezla z koupelny. ''Wow.... moc ti to sluší.'' Nemohl jsem schovávat svůj údiv a hlavně tedy nadrženost. Jen se usmála a sklopila hlavu. Přišel jsem k ní blíž a bradu ji chytl mezi palec ukazováček. Koukali jsme se do očí a ona mě nakonec políbila. Byl jsem zaskočený. Ale přesto jsem cítil všechny ty emoce. Dávala je najevo. Chtěla, abych zjistil, co vše ke mně cítí.

Po několika minutách jsme se od sebe odtáhli a zhluboka se nadechli. Pořád se na mě usmívala. ''Doprovodím tě domů.'' Zašeptal jsem ji pár milimetrů od obličeje. ''Dobře.'' Jemně přikývla. Sundal jsem si svoje tričko. Ona mě jen s otevřenou pusou sledovala. Sám pro sebe jsem se usmál. Ze skříně jsem si vyndal tričko a přehodil jsem si ho přes sebe.

Bylo před jedenáctou, když jsme vyšli. Na zastávku je to asi dvacet minut cesty. ''Děkuju ti, že si včera zastavil Jordana.'' Špitla. ''Ty si myslíš, že bych tě tam nechal tomu úchylovi na pospas?'' Uchechtl jsem se a sledoval ji. ''Já nevím.'' Vydechla. Přitiskl jsem si ji k sobě a dal ji pusu do vlasů. ''Něčeho takového bych nikdy nebyl schopný.''

Když jsme došli na zastávku, měli jsme probraných tolik věcí. Nikdy jsem si s holkou, takhle dobře nepopovídal. Je něčím výjimečná a já sakra nemůžu přijít na to, co by to mohlo být. Musím to zjistit, protože mi to nedá spát. Autobus, akorát vyjížděl ze zatáčky. Naklonila se ke mně a věnovala mi rychlý polibek před tím, než astoupila do autobusu.

Z pohledu Loly
Nastoupila jsem do autobusu a sledovala Jeremyho, dokud mi nezmizel z dohledu. Byla jsem tak šťastná, ale pořád budu opatrná, nejsem si jistá, jestli se může někdo ze dne na den takhle moc změnit. Vzala jsem do ruky mobil a vytočila Em. ''Ahoj Lolo. Co potřebuješ?'' Zívla. Vycítila jsem tu otrávenost a ospalost z jejího hlasu. ''Kde si skončila?'' Zasmála jsem se. ''No když jsem se probudila, byla jsem na záchodě a vedle mě ležel Alex. Ještě se neprobral, takže absolutně netuším, co se stalo.'' Dostala jsem šílený záchvat smích. Lidi na mě pokukovali zvláštním způsobem, což mi ale nevadilo.

 ''Nesměj se mi. Co když to co se stalo, nebude vůbec k smíchu!?'' To jsem na tom byla se záchvatem ještě hůř. Po pár minutách, když jsem se uklidnila, se mě zeptala: ''Co ty?'' ''Ehm... u Jeremyho.'' ''Cože? Ty ses s ním vyspala?'' Vykřikla. ''Ne! Hele nemůžeš dneska? Chtěla bych si popovídat.'' Navrhla jsem. Doufala jsem, že bude souhlasit. Potřebovala jsem se někomu svěřit. ''No dobře. V pět? To mi snad bude líp.'' ''Okay měj se.'' ''Ty taky. Čau Lolo.'' ''Ahoj.'' Bože pořád se mi chce smát při té myšlence, že se probudila s Alexem na záchodě.

----------------------------------------------------------------------------------------------
Dneska zase trochu kratší, ale nějak se mi nechce psát :( ano jsem hodně líná :D jinak se vám snad díl líbil :D začíná to být celkem slaďárna od doby, co Jeremy začal vyznávat city :D musím to nějak okořenit 3:D zítra snad bude část normální :)) ano ten obrázek nahoře je úplně od věci :D mějte se :3
Viky ^^

Náhodná setkání [opravuje se]Kde žijí příběhy. Začni objevovat