(64)

6.5K 562 22
                                    

Zaczynałam widzieć, wreszcie miałam odrobinę sił, by otworzyć oczy, ale tylko minimalnie. Wszystko było zamazane i takie jasne. Wreszcie jasne. Ciemność zniknęła. Zamknęłam jednak powieki nie mając więcej sił, by utrzymać je otwarte. Słuch też mi się polepszył i okazało się, że to nie omamy, oni naprawdę rozmawiali. Słyszałam głosy wielu ludzi, których nie znałam...

– Znowu tutaj jesteś?! – Warknął jakiś chłopak. – Wynoś się stąd! – Do kogo on się tak odnosi?

– Louis, uspokój się stary... – kolejny nieznany mi głos.

Gdzie mój anioł? Usłyszałam kroki, które zdecydowanie wskazywały na kobietę. Wyszła.

– Hej, siostrzyczko – przywitał się ten drugi głos.

To mógł być mój brat, tak sądzę.

– Przestań, ona cię nie słyszy – skomentował... Louis?

Powinnam go znać?

– Hej – do sali weszła młoda dziewczyna. Musiałam przyznać, że miała ciekawy głos.

– Jeszcze mi powiedz, że Luke też przyjdzie, to się wkurwię – nie rozumiałam, dlaczego ten Louis był tak wrogo nastawiony. O co mu chodziło?

– Hej, maleńka – przywitał się z kimś... mój brat? To wszystko było takie dziwne.

– Hej, kotuś... – odpowiedziała mu.

– Wyjdę, ale nie zostawajcie na długo – zakomunikował Louis i wyszedł.

– Co z nią? – Spytała, biorąc moją rękę.

– Bez zmian... Gdzie Luke?

– Widziałam go na dole palącego – westchnęła.

– To on pali? – Zdziwił się.

– Ty jesteś jego kumplem, a nie ja, nie pytaj mnie – prychnęła.

– Ugh, czemu musimy się spotykać w takich okolicznościach... Liczyłem, że spotkamy się w Syd albo coś... – jęknął niezadowolony. Gdybym mogła, to bym się zaśmiała.

– Michael, jesteś powalony.

Więc tak ma na imię.

– Też cię lubię, maleńka. 

Czy on ją pocałował?! Ludzie, ja tu leżę i słyszę!

– Boże, Mike! – Pisnęła.

– Co?

– Ona poruszyła ręką! 

Udało mi się wreszcie?

– Idę po wszystkich! – Zakomunikował i zniknął za drzwiami, bo usłyszałam zamykanie ich.

– Maddy, jak dobrze... Tyle wszystkim napędziłaś stracha – poczułam na sobie ciężar, a po chwili znów poczułam otaczającą mnie ciemność. Chyba poszło coś nie tak...

Talks With Stranger//5sos//✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz